Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Ik heb een probleem en wil graag wat meningen van anderen horen.

Op dit moment ben ik 20 (jongen) en heb bijna een relatie met een meisje.

Maar ik ben geen maagd meer..

Hoe ik er nu over denk; Ik zou nu graag willen wachten tot het huwelijk.

Wat gebeurd is, is gebeurd en ik kan het niet terug draaien.

Maar wat vinden jullie? Moet ik dit vertellen voordat ik een relatie aanga of is dat juist iets om pas tijdens de relatie over te hebben?

Groetjes!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sowieso is er eerst de vraag hoe zij denkt over seks voor het huwelijk.

Als het onderwerp ter sprake komt, zou ik het vertellen. Of dat nu voor of tijdens de relatie is. Sowieso, als je aanvoelt dat ze denkt dat je wel maagd bent, zou ik er open kaart over spelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bijna een relatie... Dus zij is ook verliefd op je?

Ik vraag dit doordat ik zou aanraden het direct te zeggen. Het toont wel iets van respect, vind ik.

Als je merkt dat jullie heel hard naar elkaar toegroeien, dan zal ik het toch vermelden, hoe lastig of gênant het ook is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@bandaanjuh,

Je hebt nog geen relatie maar bent verliefd. Misschien zijn er al gesprekken hoe jullie denken over seks voor het huwelijk en anders komen ze wel. Dat kan een gelegenheid zijn om het te benoemen. Je was nog niet verliefd op haar, bent niet vreemd gegaan, dus waarom het zo beladen maken?

Wanneer ze ook verliefd is op jou zal dat waarschijnlijk geen barriere wezen. Het gaat erom hoe jullie een relatie zien, niet wat er hiervoor is geweest, maar dat is hoe ik het zie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 9 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid