bandaantjuh 0 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hoi hoi! Ik heb een probleem en wil graag wat meningen van anderen horen. Op dit moment ben ik 20 (jongen) en heb bijna een relatie met een meisje. Maar ik ben geen maagd meer.. Hoe ik er nu over denk; Ik zou nu graag willen wachten tot het huwelijk. Wat gebeurd is, is gebeurd en ik kan het niet terug draaien. Maar wat vinden jullie? Moet ik dit vertellen voordat ik een relatie aanga of is dat juist iets om pas tijdens de relatie over te hebben? Groetjes! Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Sowieso is er eerst de vraag hoe zij denkt over seks voor het huwelijk. Als het onderwerp ter sprake komt, zou ik het vertellen. Of dat nu voor of tijdens de relatie is. Sowieso, als je aanvoelt dat ze denkt dat je wel maagd bent, zou ik er open kaart over spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Bijna een relatie... Dus zij is ook verliefd op je? Ik vraag dit doordat ik zou aanraden het direct te zeggen. Het toont wel iets van respect, vind ik. Als je merkt dat jullie heel hard naar elkaar toegroeien, dan zal ik het toch vermelden, hoe lastig of gênant het ook is. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 @bandaanjuh, Je hebt nog geen relatie maar bent verliefd. Misschien zijn er al gesprekken hoe jullie denken over seks voor het huwelijk en anders komen ze wel. Dat kan een gelegenheid zijn om het te benoemen. Je was nog niet verliefd op haar, bent niet vreemd gegaan, dus waarom het zo beladen maken? Wanneer ze ook verliefd is op jou zal dat waarschijnlijk geen barriere wezen. Het gaat erom hoe jullie een relatie zien, niet wat er hiervoor is geweest, maar dat is hoe ik het zie. Link naar bericht Deel via andere websites
peewee 0 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ik zou het vertellen, je bent dan meteen eerlijk. En als ze er goed op reageerd ben je meteen van die zorg af. Zelf heb ik meegemaakt dat mij destijdse vriendje het na anderhalf jaar vertelde. Dat deed pijn omdat ik dacht dat ik alles wist. Link naar bericht Deel via andere websites
date2shine 0 Geplaatst 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2013 Vraag: Hoe staat zei er zelf in Ik zelf zou wachten tot ik een relatie heb, en als ze met je naar bed wil zal ik het gewoon zeggen dat ik wil wachten. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Nu maar hopen dat de openingsposter hier nog leest. Het is bijna 1 jaar geleden Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ik zou je denk ik aanraden het wel te zeggen maar kies alsjeblieft!!!! een goed moment. lijd het gesprek er naartoe en gooi het er niet zo in eens in. dat... schrikt denk ik meer af dan dat het aantrekt. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 date2shine is gewoon een soort spam-account of een self-proclaimed relatieexpert. In beide gevallen nogal ergerlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 date2shine is gewoon een soort spam-account Ik heb hem in een ander topic even daarop attent gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten