Spring naar bijdragen

Scheppingsverhaal in 3D-bioscoopfilm


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Er komt een 3D-bioscoopfilm waarin het verhaal van de schepping wordt verteld. De film gaat In The Beginning heten, een verwijzing naar de eerste zin uit de Engelstalige versie van Genesis, het eerste hoofdstuk uit de Bijbel.

Het verhaal over God die de wereld in zeven dagen schiep is bij iedereen bekend, en filmstudio Paramount ziet er een goede bioscoopfilm in.

Dit heeft de website Deadline Hollywood bekendgemaakt.

Voor de rollen van Adam en Eva zijn nog geen acteurs gecast. Ook is onduidelijk of God in In The Beginning door een acteur wordt gespeeld. Een script is er al wel, een bewerking van Genesis door John Fusco.

Hij is vooral bekend als schrijver van westerns als Young Guns en van paardenfilms als Hidalgo en Spirit: Stallion of the Cimarron. Het zou dus best kunnen dat Adam en Eva in de film op paarden rondrijden.

Christelijk

Ook al moet In The Beginning een film vol special effects worden, het budget van dertig miljoen dollar is tamelijk summier voor een 3D-film. Producent Cary Granat hoopt dat In The Beginning een christelijke film voor het hele gezin kan worden.

Als dit lukt, is succes zo goed als verzekerd: de eerste Narnia-film The Lion, The Witch & The Wardrobe werd mede een groot succes in Amerika door de christelijke ondertoon.

http://www.nu.nl/film/2201396/schepping ... pfilm.html

Link naar bericht
Deel via andere websites
als het een correcte versie is, wil ik hem ook wel zien.

zo heb ik eens een scheppingsverhaal gezien, waarin de zondvloed was geweest en dan had je dus de ark. en op een moment zie je iemand met een houten, zelfgemaakt vloot spullen verkopen.

Meer dan een vlot met een geit is het ook niet geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Weer een fictiefilm erbij?

Ik weet nu al dat ik hem niet ga kijken.

Atheïsten zijn saai. :P

*Ziet zich al voor zich een groep atheïsten alleen maar Discovery kijken en boos worden als er een gedicht langs komt, want mensen praten helemaal niet zo in echt*. :E:P

Mwah, ik kan volledig in vervoering raken van een goed bestückte print hoor.... :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
als het een correcte versie is, wil ik hem ook wel zien.

zo heb ik eens een scheppingsverhaal gezien, waarin de zondvloed was geweest en dan had je dus de ark. en op een moment zie je iemand met een houten, zelfgemaakt vloot spullen verkopen.

Meer dan een vlot met een geit is het ook niet geweest.

Het sprak wel degelijk^^

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid