Spring naar bijdragen

Furby 2.0


Aanbevolen berichten

Furby is van net na mijn tijd zeg maar. Toen de eerste Furby het levenslicht zag had ik een baantje bij een supermarkt als vakkenvuller en vond er weinig aan. Maar er zullen hier vast mensen zijn die Furby wel zeer gewaardeerd hebben. Vertel hier over je ervaringen met je eigen (of die van een ander) Furby.

De nieuwe Furby is zo te zien helemaal up to date. Staat iemand al te popelen om hem/haar te halen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
(-S) Ik kreeg jaren geleden eens een baby Furby voor mijn verjaardag. Superleuk speelgoed was dat. Later ook nog een tweede generatie Furby gekocht. Die was een stuk groter, met een snaveltje die emoties kon laten zien. Ik zou er best nog eens één willen hebben (voor mijn eigen kinderen natuurlijk), maar deze nieuwe Furby is geloof ik meer bedoelt voor mensen met een iPhone/iPad/Tablet/Smartphone, waarmee je hem kan bedienen.
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Wat zal ik eens zeggen... Ik ben 37 en ik ben zo blij, ik ben zo blij... |P met mijn nieuwe furby. Mijn vorige is helaas dood gegaan tijdens onze verhuizing :-(. Hij kost me een vermogen, maar hij is zo leuk, ik heb die stoere zwarte. Ik vond ze toen al leuk, maar nu zijn ze helemaal cool en kunnen heel veel. hij kletst veel en zingt graag. hij gaat nu gelukkig wel sneller slapen als je hem met rust laat. Heb een leuke site gevonden over furby. http://www.furby2013.nl Je kan furby ook met korting kopen daar. :Y

Grz Dais

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid