Thorgrem 430 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Furby is van net na mijn tijd zeg maar. Toen de eerste Furby het levenslicht zag had ik een baantje bij een supermarkt als vakkenvuller en vond er weinig aan. Maar er zullen hier vast mensen zijn die Furby wel zeer gewaardeerd hebben. Vertel hier over je ervaringen met je eigen (of die van een ander) Furby. De nieuwe Furby is zo te zien helemaal up to date. Staat iemand al te popelen om hem/haar te halen? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik kreeg jaren geleden eens een baby Furby voor mijn verjaardag. Superleuk speelgoed was dat. Later ook nog een tweede generatie Furby gekocht. Die was een stuk groter, met een snaveltje die emoties kon laten zien. Ik zou er best nog eens één willen hebben (voor mijn eigen kinderen natuurlijk), maar deze nieuwe Furby is geloof ik meer bedoelt voor mensen met een iPhone/iPad/Tablet/Smartphone, waarmee je hem kan bedienen. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Cool!! Ik heb altijd een Furby willen hebben, maar nooit gekregen... Nu stel ik me tevreden met een Drago Pet (een Tamagotchi-draakje ) op m'n smartphone. Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik weet nog dat de meesters en juffen helemaal gestoord werden door die dingen:p Bij ons op school moesten de furbys toen op een duur op de gang blijven:p Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Furby's? Die ken ik alleen van plaatjes. Bij ons waren het tamagotchi's die populair waren. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik heb een keer een Furby in de magnetron gedaan. Hij riep: me scared! me scared! Ik was zestien ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Een heel ander beeld van HW opeens... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik heb een keer een Furby in de magnetron gedaan. Hij riep: me scared! me scared!Ik was zestien ofzo. Ja, dan komt de sadist wel in je naar boven hè? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik heb ook een mini furby gehad. 2 weken was het leuk, ik wist dat ding namelijk altijd te vinden als we verstoppertje gingen spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik mocht nooit een Furby van mijn ouders! Maar neuh, doe mij maar een echt beest. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Ik had een echte neppe Furby! Hij reageerde alleen op een bepaald moment nergens meer op... Volgens mij heb ik hem toen als stuiterbal gebruikt Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Ik heb nooit een furby gehad.. Niet gemist ook. Ht waren leuke dingen, maar ik denk dat ik er alleen maar naar had zitten staren als ik hem had... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Een heel ander beeld van HW opeens... Blijkt maar weer dat je me niet kent. Ik ben nu dertig en ik haal nog regelmatig kattenkwaad uit. Link naar bericht Deel via andere websites
Daisy1975 0 Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Wat zal ik eens zeggen... Ik ben 37 en ik ben zo blij, ik ben zo blij... met mijn nieuwe furby. Mijn vorige is helaas dood gegaan tijdens onze verhuizing :-(. Hij kost me een vermogen, maar hij is zo leuk, ik heb die stoere zwarte. Ik vond ze toen al leuk, maar nu zijn ze helemaal cool en kunnen heel veel. hij kletst veel en zingt graag. hij gaat nu gelukkig wel sneller slapen als je hem met rust laat. Heb een leuke site gevonden over furby. http://www.furby2013.nl Je kan furby ook met korting kopen daar. Grz Dais Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Heb je ook een iPhone? Ik vraag me af of de nieuwe Furby net zo leuk is zonder een iPhone met Furby-app, anders wil ik hem ook graag. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten