gewoon Paul 8 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 -Met mijn broer een keer naar Brussel en terug op een dag. Schrijf er dan maar bij: frans leren. Zjur ne pur le pour Fransoise of hoe je dat ook schrijft. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Wat wil jij zeggen? Link naar bericht Deel via andere websites
27Hearts 0 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 beter met mijn psychische aandoeningen leren leven en Iers-Gaelisch leren, voor deze zomervakantie Link naar bericht Deel via andere websites
Melina 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Dichter bij Christus wandelen. en daar nogal wat dingen voor los moeten laten.. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 *bezig met m'n artikel gaan*Latijn opfrissen *reis financieren en op reis gaan *bijbel uitlezen *op zoek naar werk wat wél aansluit op mijn diploma Allemaal het zelfde, maar "reis" is voor de komende paar maanden ruimschoots voldaan en 'vrijwilligers baantje als historicus in archief' is er voor in de plaats gekomen. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 - een baantje zoeken voor door de week - bedenken wat voor studie ik wel wil gaan doen - liever zijn voor andere mensen (deze staat geloof ik tot in eeuwigheid op mn lijstje) - spaans bijhouden - meer saxofoon spelen - bewuster leven als het gaat om leven in geloof Link naar bericht Deel via andere websites
Meisjexxx 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Niet meer zoveel oordelen op andere mensen wat ik soms nog wel eens onebwust doe Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten