flowergirlie 0 Geplaatst 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2004 weet iemand hier toevallig een site waarop de gitaarakkoorden van opwekking staan? of misschien heeft iemand ze die ze door kan sturen? gewoon van de bundel,dus nederlandstalig en engelstalig. laat het me alsjeblieft even weten, alvast bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Eric 0 Geplaatst 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2004 lees hier meer) alsjeblieft Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2004 Die boeken zijn gewoon te koop. Bij christelijke boekwinkels zijn ze te koop en ze zijn ook vast te bestellen bij gewone boekenwinkels en bij opwekking zelf. Wij hebben ze tot en met de nieuwste uitgaven. Zowel voor gitaar maar we hebben ook de toetsenversie. (piano, keyboard, orgel etc.) Link naar bericht Deel via andere websites
flowergirlie 0 Geplaatst 21 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2004 ja,das dus allemaal in het engels ik wil ook met nederlandstalig zoals ik al zei. en ik wil ze van internet,niet kopen... Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2004 Sjaloom flowergirlie, Hou er rekening mee dat je niet zomaar gitaar-akkoorden van internet mag plukken. Er zitten auteursrechten op, dus je moet ze wel kopen. Als christen moet je, zo ik geloof, daarin wel eerlijk en principieel zijn. Als ik me echter vergis daarin, hoor ik het graag, maar het lijkt mij toch niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2004 Quote: Op zaterdag 21 augustus 2004 17:30:01 schreef flowergirlie het volgende: ja,das dus allemaal in het engels ik wil ook met nederlandstalig zoals ik al zei. en ik wil ze van internet,niet kopen... * gorthaur gaf aan dat je het ook in Nederland kunt kopen, Gorthaur vertelde niet erbij dat deze boeken in het Nederlands zijn Als je ze koopt in NL heb je hem bijna altijd in het Nederlands. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2004 Ga maar us naar www.opwekking.nl Daar zie je oa. dit staan: www.opwekking.nl/shop/product_info.php?cPath=2_11&products_id=64 Je kunt ze gewoon in boekwinkels kopen. En christelijke boekwinkels hebben ze zeker. Link naar bericht Deel via andere websites
Eric 0 Geplaatst 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2004 Quote: Op zaterdag 21 augustus 2004 17:40:13 schreef Oogje het volgende: Sjaloom flowergirlie, Hou er rekening mee dat je niet zomaar gitaar-akkoorden van internet mag plukken. Er zitten auteursrechten op, dus je moet ze wel kopen. Als christen moet je, zo ik geloof, daarin wel eerlijk en principieel zijn. Als ik me echter vergis daarin, hoor ik het graag, maar het lijkt mij toch niet. nope.. je mag gitaar akkoorden(alle bladmuziek eigenlijk) voor prive doeleinden gebruiken, je mag ze ook uitprinten voor studie e.d.) Je mag er alleen geen geld mee verdienen.. Mijn gitaar archiefje moet ik vrijwel nog aan beginnen hoor... maar het mag wel!! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2004 Oké, bedankt. Link naar bericht Deel via andere websites
flowergirlie 0 Geplaatst 21 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2004 staat dat nou echt niet op internet,ik kon het niet vinden :-( Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2004 Hey iedereen. Ik ben net nieuw hier. ik probeer al een tijdje de liedjes van opwekking op mn gitaar te spelen {k heb een half jaar les} Maar als je de akkoorden 1 keer aanslaat klinkt het nergens naar. Weet iemand misschien iets van slagpatronen ofzoiets dat het ook een beetje ergens naar gaat klinken?? Alvast bedankt Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2004 Lizzy: Quote: Op zaterdag 21 augustus 2004 17:28:11 schreef Eric het volgende: lees hier meer alsjeblieft Link naar bericht Deel via andere websites
ichtusone 0 Geplaatst 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2004 kijk op www.higherpraise.com tabs van a tot z M.W.Smith, delious veel opwekking in het eng kijk gewoon naar de nummer in het boekje die je mooi vind als ze er in het eng zijn staat het er onder suc6 ichtusone ps in het nederlands is het wat lastiger opwekking heeft volgens mij alle rechten over de tekst en blad muziek een monopolie positie dus en zal je dus hellaas moetn betalen maar er zijn vast addertjes te vinden bijv opwekking is vaak van het eng vertaald dus op de site boven kun je de accoorden vinden die je nodig hebt die kan je dan ook in het ned zingen Link naar bericht Deel via andere websites
Jowzer 0 Geplaatst 5 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2005 www.worshiparchive.com is egt een goeie site! tiz geen opwekking maar wel worship nr's!! Jowzer Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2005 dan vraagi k tmaar...een site voor saxofoon muziek, iedereen speelt hier gitaar...tis niet eerluuk!! sax is veelbeter...dus iemand...die t weet (christeluk e niet chirsteluk) Link naar bericht Deel via andere websites
Jewel 0 Geplaatst 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2005 geen idee suc6 ermee. ik ook gitaar hihi Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2005 Die akkoorden kopen kost egt niet veel hoor en daarna hoef je alleen nog maar aanvullingen te kopen Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2005 ik heb er genoeg en ben met een database bezig ik zou je het over een paar weken kunnen geven Link naar bericht Deel via andere websites
Jelmer 0 Geplaatst 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2005 Je kan ook altijd proberen zo'n nummer uit te zoeken, is altijd meer een uitdaging dan gewoon wat tabs ergens vandaan plukken. Het vergt wel wat oefening, en het zal vooral in het begin moeilijk zijn, maar het wordt steeds makkelijker; je leert er ook heel van. Tenminste, dat is mijn ervaring. Je kan proberen om nummers van Iron Maiden uit te zoeken. het is dan wel geen christelijke muziek, maar het is wel heel technisch en je leert er goed gitaar van spelen. Ik raad je Iron Maiden aan omdat zij echt extreem goede gitaristen hebben, maar als iemand een christelijke band weet van vergelijkbaar niveau vind je dat mischien beter. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Hee een akkoordenboek van opwekking moet je gewoon kopen in een evangelische winkel ofzo. Je kan het ook op Opwekking kopen dat eraan komt. dat is een bijeenkomst met pinksteren. Als je het gratis van internet kan halen is het illegaal! Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op zaterdag 21 augustus 2004 17:30:01 schreef flowergirlie het volgende: ja,das dus allemaal in het engels ik wil ook met nederlandstalig zoals ik al zei. en ik wil ze van internet,niet kopen... Dus eigenlijk wil je het jatten?? hmmmzzz... bedenkelijk... En dat terwijl het gitaarboekje: 1: veeeel handiger is dan al die losse papier shizzle... 2: Eigenlijk nauwelijks iets kost. 3: de originele akkoorden bevatten, terwijl eigen interpretaties van mensen vaak fouten met zich mee brengen 4: de enige legale manier is (samen met het "Grote" opwekkingsboek natuurlijk) om de akkoorden in je bezit te krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mido 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Een vraagje sinds kort probeer ik wat geluid uit een keyboard te krijgen. Omdat ik het leuk vind om eerst wat te kunnen spelen (en geen tijd geld heb ) volg ik geen lessen om noten te lezen. Ik leer dus alleen wat akkoorden en speel deze vervolgens. Nu vroeg ik mij af kan ik op deze manier ook opwekkingsnummers leren. Is het bijvoorbeeld mogelijk om met het gitaar-akkoordenboek van opwekkking gewoon de akkoorden te leren en ze dan na te spelen? Of komt dit niet overeen met de keyboard akkoorden, en moet ik daarom noten leren lezen, en het bladmuziek voor piano aanschaffen. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 De akkoorden zijn het zelfde Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Dat is prima te doen. Alleen lijkt me dat juist voor een toetseninstrument het erg fijn is om noten te kunnen spelen, omdat je dan het instrument pas echt gebrukt. Akkoorden zijn maar de helft van het verhaal. In opwekking staan ook een aantal hele simpele liedjes die je met een beetje kennis van akkoorden en noten ook dan vevolgens prima kunt spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mido 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Karin en Olorin dank voor jullie reacties @t Olorin, je hebt groot gelijk! Alleen ik vind het leuk om eerst al wat te kunnen met het keyboard. Als het me dan bevalt kan ik noten gaan leren lezen en mij meer verdiepen in het instrument. Ik vind het leuk om gewoon een liedje te kunnen spelen en dat is zonder kennis van noten ook mogelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten