irene111367 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik moet voor school een beschouwend paper maken en ik doe het over de betrouwbaarheid van de bijbel. Nou zoe ik dus eigenlijk argumenten tegen het bestaan van de bijbel. Wetenschappelijke argumenten waarom de Bijbel niet betrouwbaar is. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 - Op bepaalde punten te weinig alternatieve bronnen om de betrouwbaarheid te controleren. - Schrijvers zijn partijdig - De invalshoek van de schrijver: Er zijn andere zaken belangrijker voor de schrijver dan het historische aspect. - Metafysische componenten - Teksten in en buiten de bijbel zijn niet eenduidig Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Sommige dingen in tegenspraak met realiteit. Dingen die elkaar lijken tegen te spreken. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Uhm, en ik zou de vraagstelling aanpassen. Je zegt dat de Bijbel niet zou bestaan, en dat kun je moeilijk bewijzen. Je zegt het in je bericht wel goed, dat de Bijbel niet betrouwbaar zou zijn. En ik heb me daar nooit zo in verdiept, dus ik kan je geen argumenten geven. Maar ik kan je wel succes wensen, dis bij deze; succes ! Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Admod note:Topic verzet van LB >> SSW. Titel aangepast om onderwerp duidelijker te krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
irene111367 0 Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 ja je hebt gelijk @hierboven Okee dankjewel:) Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 http://www.skepticsannotatedbible.com/science/long.html Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Ik moet voor school een beschouwend paper maken en ik doe het over de betrouwbaarheid van de bijbel. Nou zoe ik dus eigenlijk argumenten tegen het bestaan van de bijbel.Wetenschappelijke argumenten waarom de Bijbel niet betrouwbaar is. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen Sorry, ik kan je niet helpen. Succes in ieder geval. Hoe ben je eigenlijk op dit onderwerp gekomen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten