Ebbeloe 0 Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Daten En verder doe ik vandaag helemaal niets Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Spannend ja! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Daten En verder doe ik vandaag helemaal niets ... behalve buikpijn hebben? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 net vet stoere muurstickers op de trap geplakt en straks weer de hobbykamer zenn maken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 vannacht werken, en tussen tijd als ik niks te doen heb film kijken op mijn vandaag ontvangen home cinema set Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Daten En verder doe ik vandaag helemaal niets ... behalve buikpijn hebben? haha jawel... En de date was geweldig Ik ben zoooo verliefd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Werken, daarna een kennis van me opzoeken die in het ziekenhuis ligt. Tussen de bedrijven door de laatste meeting ontwikkelingen in de gaten houden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 en ik ga hapjes maken en niet ziek zijn. en never nooit meer rum drinken... never.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 straks de mais-koekjes ala dwarrel uittesten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 en never nooit meer rum drinken... never.... Het piratenleven voorgoed afgezworen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Goede rum is geen slechte rum. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Spelletjes doen met (te) veel mensen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Avondje niks doen na een dagje van bezoek aan de ark met de jongeren uit de kerk en het biesboschcentrum Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Ik heb vandaag geslapen, daarna boodschappen gedaan, avond eten gemaakt, en verder niks gedaan. De hele week aan het sukkelen geweest met mn gezondheid, en gisteravond iets te veel gedronken. Kwam harder aan dan gedacht En verder doe ik helemaal niks vandaag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Ik ben naar een veel te zware kerk geweest vanochtend en daar in een zin de drie volgende woorden achter elkaar gehoord 'nochtans, desniettegenstaande, overmits'. De goede luisteraar zal weten om wat voor een dienst het dan gegaan zal zijn, ik ben vooral verwonderd over wat deze woordcombinatie zou kunnen betekenen. Ik kan er geen kaas van maken namelijk... O ja, ik ga wielrennen kijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Ik ben naar een veel te zware kerk geweest vanochtend en daar in een zin de drie volgende woorden achter elkaar gehoord 'nochtans, desniettegenstaande, overmits'. Toen ik vanochtend naar de kerk ging was vrijwel alles in kerkslavisch. Daar kan je nog minder van verstaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Ik ben naar een veel te zware kerk geweest vanochtend en daar in een zin de drie volgende woorden achter elkaar gehoord 'nochtans, desniettegenstaande, overmits'. Toen ik vanochtend naar de kerk ging was vrijwel alles in kerkslavisch. Daar kan je nog minder van verstaan Zoiets heb ik ook een keer gehad. Was de hele dienst in het Arabisch, Koptisch (als die taal zo heet?) en af en toe Nederlands met een zeer zwaar accent. Gelukkig was er een studente theologie die achteraf wat dingen uit kon leggen onder het genot van een broodje falafel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 net aanrecht vergroot en dik een uur achterstallig onderhoud staan afwassen straks als wereldwind door de woonkamer, de nu-draaiende-was ophangen, groot rondje met de woef, redactiewerk doen, eten en hondjes knuffelen vanavond Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Tussen de diensten door de voorhand van m'n fiets lappen, en hopelijk een middagdutje kunnen doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Meh, te ziek om naar de liturgie te gaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kitten 0 Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Vanavond condoleantiebijeenkomst van mijn oma. Morgen haar begrafenis... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Sterkte... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Vanavond condoleantiebijeenkomst van mijn oma.Morgen haar begrafenis... Heel veel sterkte met het verlies van je oma... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Ik had vandaag een ouderweste thuisstudie dag: - heel de dag bezig geweest met het bestuderen van de Archaïsche periode. - Contact opgenomen met de baptistengemeente, met de mededeling dat ik zondag het Heilig Avondmaal mag bijwonen ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse2 0 Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Onderlijnen maken en vistas klaarmaken voor morgen, doelstelling morgen op de fryske meren een metersnoek vangen en een dikke snoekbaars . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten