cobybryant 0 Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 naar de grote speeltuin een dorp verderop en dan voor het eerst sinds tijden weer naar de Mac: Yes!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 naar de Mac: Yes!! Nu heb ik ook zin in mac Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 naar de Mac: Yes!! Nu heb ik ook zin in mac O, sorry Joon. Dat had ik een keer toen gewoonPaul een foto had gepost dat ie een pizza at. Heb er toen gelijk een besteld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 naar de Mac: Yes!! Nu heb ik ook zin in mac Wat is dat toch met vrouwen en de Mac? Mijn zus en nichtje zijn er ook al zo dol op! Ik snap het niet, ik ben al op zijn Vlaams gezegd zo vaak ontgoocheld dat het voor mij niet meer hoeft. Het zijn er allemaal schreeuwende kinderen, de medewerkers spugen op je hamburger, de tomatensaus is zuur, de uien zijn veel te groot, broodjes zijn lauw, het ene frietje is koud en het andere brand je je vingers aan. Zo kan ik nog wel even doorgaan. De laatste keer dat ik bij de Mac was merkte ik terloops op dat ik die verse uitjes van de cheeseburgers liever op de Quarter Pounder had gehad (hetgeen bij sommige filialen kon) waarop een medewerker zei: 'die zijn niet vers maar worden gedroogd afgeleverd waarna wij er water bij doen. Die praatte voor zijn beurt, maar ik was blij met zo'n blik in de keuken en ben er sindsdien ook nooit weer geweest. Vandaag spelen met de band in het oefenhok. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Het zijn er allemaal schreeuwende kinderen Ja die schreeuwen van blijdschap, die van mij gisteren ook. Heerlijk, wat een ideaal restaurant. Niemand kijkt er ook van op daar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 er stond een berg afwas op het programma, maar ik ging vanmiddag door mijn rug, dus nu net anderhalf uur in de warme zon gezeten, deels in de hoop dat het zou helpen tegen de pijn. nu ben ik verbrand later vandaag nog de afwas en ik wil nog een kijkdoosje maken van de flow Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Gefeliciteerd Was het je eerste keer? En wanneer kan je afrijden? Overigens miste ik altijd optie D. bij gevaren herkenning. D., van Doorkarren. Eerste keer inderdaad, afrijden weet ik nog niet want ik heb nog maar net 3 rijlessen gehad Ik had inderdaad ook wat gevaarherkenning dingen waarbij ik 'gas bij' had willen antwoorden Vandaag ga ik ons wekelijkse groentepakket ophalen bij de boerderij, als het mooi weer is dan met de meisjes naar een speeltuin en als het slecht weer is de oudste proberen duidelijk te maken dat als je een onderbroek aan hebt je op de wc moet plassen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Ik ga vanmorgen boodschappen doen voor vanavond en morgenwant dan ga ik mijn verjaardag vieren. Oh ja, en een cadeautje voor mijn vriend zijn verjaardag kopen. Dan komt de vriend, en gaan we een cadeau kopen voor de verjaardag van zijn zwager... En dan met mijn huisgenootjes mijn verjaardag vast vieren . Ik weet niet, er is iets met verjaardagen rond deze tijd... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Werken, ik heb eindelijk weer eens 2 opdrachten die snel afmoeten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Ik zit op mijn werk met ernstig slaaptekort en een kater. Drie keer raden wat ik straks ga doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Ik zit op mijn werk met ernstig slaaptekort en een kater. Drie keer raden wat ik straks ga doen. Hahaha, gelukkig, ik ben niet de enige met slaaptekort op m'n werk. Gelukkig had ik gisteravond geen bier in huis. Je gaat zo lekker pitten denk ik. Dat ga ik zo in de trein doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Ik zit op mijn werk met ernstig slaaptekort en een kater. Drie keer raden wat ik straks ga doen. Hahaha, gelukkig, ik ben niet de enige met slaaptekort op m'n werk. Gelukkig had ik gisteravond geen bier in huis. Je gaat zo lekker pitten denk ik. Dat ga ik zo in de trein doen. Drink jij tegenwoordig bier? Ik hoop dat ik daar aan heb bij mogen dragen! Les twee: zorg altijd dat je bier in huis hebt, anders krijg je spijt! Daarom heb ik de koelkast alweer vol te staan! Proost! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Ik heb gisteren bier, rode wijn, witte wijn, champagne en pastis op en dat viel toch minder goed. Ik lig nu lekker met m'n dekbed op de bank. Mmmm. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Uitgeslapen. - beddengoed luchten - twee wasjes draaien - rekeningen betalen - afspraak maken voor de sleuteloverdracht van ons appartement in Rome - stofzuigen - geld pinnen voor de werkster - misschien nog even de stad in en/of een fietstochtje maken Druk dagje dus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Bij opa en oma naar de speeltuin en de geitjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 De verjaardag van opa vieren, en vanavond een beginnetje maken aan het kijken van films die gekocht zijn afgelopen tijd. Best vervelend trouwens, ik koop meer films dan dat ik ze kijk... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Geef maar aan Coby ze is gek op oude films. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Ik ga zo naar de lapjesmarkt in de stad; stoffen kopen voor een hoes voor onze oude, bevlekte Ikea-poef en voor nieuwe kussenhoezen voor op de bank. Aansluitend lunch op het terras. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Vandaag bezig met een puzzel van Jan van Haasteren. Gisteren zijn Joon en ik er aan begonnen en ze moest natuurlijk meteen de grootste puzzel kiezen, maar helaas kregen we alleen de rand af. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 jan van haasteren rocks we gaan straks de zon zien opkomen, dan uurtje huishouden, uurtje redactiewerk, dan komt zus met kids voor aubade, gebak eten, dan even niksen/tv kijken, broodje eten, naar springkussens, naar muziekgebeuren, klaar ofzo ow ja en ik moet nog ergens pannekoekken bakken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Om 9.00 naar de Mis. Daarna een rondje door de stad, tompoucen scoren bij de bakker en naar huis om op de bank te hangen met een vriend. Ergens tussen het hangen door nog de Wegenwacht bellen, vanwege lege accu. O, en ook pannenkoeken bakken! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 -Kussen maken -koninginnedag gebeuren op televisie volgen -wachten tot de grootouders langskomen, die zijn gisteravond met de auto aangekomen in Turkije en zijn nu onderweg naar ons huis/ hun huis -Cake bakken -Kussen maken -? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 nog even de kroning volgen via laptop daarna naar school Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Inhuldiging, geen kroning ... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Inhuldiging, geen kroning ... Merkte ik ook! niet eens een kroon Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten