Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Na een relatie van 4 jaar ben ik nu een paar maand single.

Ik heb een leuke jongen leren kennen, 2 dates gehad.. en tijdens de 2e date hebben we gezoend.

Ik merkte alleen dat t me niet alleen maar blij maakte. Ik had het idee dat ik mijn vorige relatie niet helemaal verwerkt heb, maar nu ik er beter over nadenk denk ik dat dat het niet is.

Ik heb me in mijn vorige relatie teveel gegeven op lichamelijk gebied. Toen fijn, toen t uit was ook prima..tis nu eenmaal gebeurd. Maar ik merk dat ik nu moeite heb met 'het geven van mezelf'. Ben heel open tegen hem, maar om mezelf lichamelijk te geven (zoenen) vind ik blijkbaar moeilijk..

Herkennen jullie dit? En wat zou ik hier aan kunnen doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mieke: Ik speel wel open kaart naar hem.. heb wel geleerd dat communicatie heeeel belangrijk is in de basis (en daarna).

@Dingo: Nou, zo zou ik het niet noemen; lichamelijke tour.. maar idd.. we moeten rustig aan doen.. de tijd zal t leren..

Waar is geduld als je t nodig hebt? ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid