Wietse 0 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Vroegah luisterde ik veel naar metal, maar zins een jaar luister ik ook veel naar country. Dus lijkt het mij leuk om country te introduceren op forum credible, of misschien zijn er ook andere liefhebber dat leuke country muziek weet. Chris Young - The Man I Want To Be Jason Aldean - Dirt Road Anthem Aaron Lewis - Country Boy Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik luister zelf niet naar country, maar kan het stiekem wel waarderen als het voorkomt in metal. Of zoiets als dit: Love it! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik ben fan van: Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 12 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Als ik aan Johnny Cash denk, denk ik altijd aan mijn opa . Dit vind ik ook een erg leuk liedje van meneer Cash Johnny Cash - The Man Comes Around Past leuk bij de Openbaring, een van de leukste brieven in de bijbel . Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Waar is JoostG? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 Ik zie het topic pas net... Niet alleen JoostG gaat hier zijn hart ophalen, Michiel! En natuurlijk mag John Denver niet ontbreken: Even een eigen video promoten: En nu genoeg gespamd hier. Eerst naar de andere videos luisteren:p Vreemd overigens, dat de optie enkele links weigert... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 En ik zie dit topic nu pas!!!!! Country!! Ik ben fan van country (en bluegrass). Tegenwoordig luister ik veel naar Steve Earle. Valt net een beetje buiten de boot, maar van mij mag het er nog bij horen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Ik zie het topic pas net... Niet alleen JoostG gaat hier zijn hart ophalen, Michiel! Ook die zie ik nu pas Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Josh Turner - Long Black Train Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Josh Turner - Long Black Train Een naamgenoot en ook ex-dj die van country houdt? Het moet niet gekker worden :-P Bluegrass!! Helaas is Scruggs vorige maand heengegaan. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Een naamgenoot en ook ex-dj die van country houdt? Het moet niet gekker worden :-P Als ik me niet vergis hebben we ook nog eens een gemeenschappelijke kennis (die niet meer actief is op dit forum). Bluegrass!! Helaas is Scruggs vorige maand heengegaan. Dat wist ik niet! Bluegrass is inderdaad fijne muziek. Ik ben dan ook voornemen om dit jaar toch ein-de-lijk eens naar de EWOB in Voorthuizen te gaan.. Dus we gooien er weer een bluegrass-klassieker tegenaan: The Osborne Brothers - Rocky Top Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Een naamgenoot en ook ex-dj die van country houdt? Het moet niet gekker worden :-P Als ik me niet vergis hebben we ook nog eens een gemeenschappelijke kennis (die niet meer actief is op dit forum). Hmmm nu ben ik wel benieuwd. De enige real-life kennis die vroeger op dit forum zat, daar ben ik mee getrouwd Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik besef opeens dat het inderdaad een andere naamgenoot was Ontopic weer een clipje uit een film die je gezien móet hebben, als je een beetje van bluegrass (en gewoon van goede films) houdt: Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ik besef opeens dat het inderdaad een andere naamgenoot was Ontopic weer een clipje uit een film die je gezien móet hebben, als je een beetje van bluegrass (en gewoon van goede films) houdt: Geweldige soundtrack blijft dat! In de versie hieronder lijkt de stem van de zanger enorm op die van George Clooney! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Niet helemaal country of blue grass maar het is één van mijn favoriete bands deze Canadese jongens. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 In de versie hieronder lijkt de stem van de zanger enorm op die van George Clooney! Dat kan haast geen toeval zijn.... Oh wacht! Dat is het ook niet! (niets tegen George, maar dat zingen heeft ie gelukkig gepleebekt). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten