Spring naar bijdragen

Laat uw reactie weten op het meldpunt van de PVV!


Aanbevolen berichten

U kunt uw melding doen op http://www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl/

Geef hierbij uw christelijke visie hierop. Zo heb ik een melding gedaan dat de wereld van iedereen is. God heeft toch niet gezegd als je Pool bent moet je in Polen gaan wonen? Jezus gaf zelfs aan verkondig het Evangelie aan alle volken. Dus denk ik aan nomaden, trek er op uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n punt. Voor mijn part maken ze ook een meldpunt voor Nederlanders, Marokanen, Aziaten, en Afrikanen. Het feit dat er nu maar voor 1 bevolkingsgroep een meldpunt is geeft een discriminerend beeld. Maar in feite is de politie in Nederland een meldpunt voor overlast van elke nationaliteit.

Daarnaast komt zo'n site niet helemaal uit de lucht vallen. Kennelijk zag iemand een reden (veel overlast van Oost Europeanen) en deed daar iets mee. Daarnaast heeft de PVV nu niet echt een geweldige reputatie, dus de vraag is of je hier al te veel aandacht aan moet besteden als het je irriteert. Als iemand anders een reden ziet om een meldpunt voor een andere bevolkingsgroep op te richten... so be it.

Link naar bericht
Deel via andere websites
U kunt uw melding doen op http://www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl/

Geef hierbij uw christelijke visie hierop. Zo heb ik een melding gedaan dat de wereld van iedereen is. God heeft toch niet gezegd als je Pool bent moet je in Polen gaan wonen? Jezus gaf zelfs aan verkondig het Evangelie aan alle volken. Dus denk ik aan nomaden, trek er op uit.

Wanneer vertrek je? ;)

Ik heb geen bezwaar tegen Poolse gastarbeiders of welke andere gastarbeiders uit de EU dan ook zolang ze maar hier komen om te werken en niet om narigheid uit te halen. Indien ze dat wel doen mogen ze wat mij betreft een enkeltje Polen krijgen.

De wereld is overigens lang niet van iedereen. Indien dat zo zou zijn dan zouden wij zo'n beetje al onze rijkdom op moeten geven aangezien de wereld bij lange na niet genoeg grondstoffen heeft om voor iedereen onze levensstandaard te geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vraag me ook een beetje af of het zinvol is om te reageren op die website. Ik denk dat we er of allemaal tegen hadden moeten protesteren (en ik ben nog steeds van mening dat onze premier hierin het voortouw had moeten nemen) of dat we aan die website zo min mogelijk aandacht moeten schenken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was het niet zo dat we ooit bepaalde werkzaamheden NIET wilden doen in Nederland? Toen kregen we Marokkanen en Turken die bepaald werk hier kwamen doen. Denk aan vuilnismannen e.d. De gedachte was dat ze wel weer terug zouden gaan naar hun eigen land. Het tegendeel bleek.

In de Bijbel zagen we wel dat mensen bij elkaar wilden gaan wonen en dezelfde taal spraken. De toren van Babel. God voerde een taalverwarring in zodat dit plan niet door kon gaan. De volken dreven uiteen. Kan ik hiermee concluderen dat eigenlijk alle culturen niet meer bij elkaar passen?

Wanneer je een stad binnentreedt en niet welkom bent doe het stof af en gaat verder toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat mensen een melding doen op de website van de PVV is begrijpelijk.Er is te lang te weinig naar het volk geluisterd.Er is overlast door Polen,er worden geldautomaten geskimd door Roemenen en ga zo maar door.Mensen die dit niet inzien sluiten hun ogen voor de werkelijkheid.Ik wil niet alle oost-europeanen over 1 kam scheren,maar er komt veel negatief nieuws uit die richting en dat zijn niet allemaal verzinsels.Als de PVV een meldpunt opricht denk ik wel:wat willen ze met alle info gaan doen?Hoe gaan zij dit dan aanpakken?Ik ben geen fan van een aantal PVV corifeeen en ook de achterban is soms wat ongenuanceerd maar Wilders heeft een punt,of hij er nu stemmen mee wil krijgen of niet.Vanuit christelijk oogpunt zeg ik: vreemdelingen en echte vluchtelingen zijn welkom,zolang ze hun nieuwe vaderland maar wel respecteren,en juist als christen moet je ongerechtigheid aan de kaak stellen.Dat geldt dus ook voor de ongerechtigheid die de nieuwkomers hier en daar veroorzaken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat mensen een melding doen op de website van de PVV is begrijpelijk.Er is te lang te weinig naar het volk geluisterd.Er is overlast door Polen,er worden geldautomaten geskimd door Roemenen en ga zo maar door.Mensen die dit niet inzien sluiten hun ogen voor de werkelijkheid.Ik wil niet alle oost-europeanen over 1 kam scheren,maar er komt veel negatief nieuws uit die richting en dat zijn niet allemaal verzinsels.Als de PVV een meldpunt opricht denk ik wel:wat willen ze met alle info gaan doen?Hoe gaan zij dit dan aanpakken?Ik ben geen fan van een aantal PVV corifeeen en ook de achterban is soms wat ongenuanceerd maar Wilders heeft een punt,of hij er nu stemmen mee wil krijgen of niet.Vanuit christelijk oogpunt zeg ik: vreemdelingen en echte vluchtelingen zijn welkom,zolang ze hun nieuwe vaderland maar wel respecteren,en juist als christen moet je ongerechtigheid aan de kaak stellen.Dat geldt dus ook voor de ongerechtigheid die de nieuwkomers hier en daar veroorzaken.
Grappig dat je met geen woord rept over de uitbuiting van polen door sommige Nederlandse werkgevers.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat een ieder heel goed weet wat je "nieuwe vaderland" respecteren inhoudt.Je komt Nederland binnen en je gedraagt je naar de regels van dit land.Dat is helemaal niet raar,dat is normaal.Fatsoensnormen kennen we hopelijk allemaal.Wat je vooral NIET moet doen is overlast bezorgen op wat voor manier ook,zeker niet als je hier tijdelijk bent.Wat je hier in Nederland ook niet moet doen is: deze overlast,die er duidelijk is(daar hoef je echt geen Wilders voor te heten om dat te weten),te gaan baggetaliseren.En dat mensen uitgebuit worden,daar zijn ze zelf bij.Zoek dan een andere werkgever.Maar dit topic gaat niet over uitbuiting.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid