gewoon Paul 8 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Melkchocolade. Heb je vandaag een lekker luie dag voor de boeg? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Nee Ik ga vanmiddag naar de Heugte in Kampen.. En dan ga ik daar misschien nog tot vanavond blijven om de mensen van mn stage te helpen.. Want die staan daar ook met een kraam. En anders ga ik daarna mn kamer opruimen en hopen dat het snel dinsdag is zodat ik weer naar stage kan Liever een wand vol foto's of een wand vol krantenknipsels? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Foto's. Ik weet niet wat ik met krantenknipsels moet... Wie zou je op dit moment het liefste een gigantische hug willen geven? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Uhhhhmmm.. Mn mama en zusje en broertje Wie zou je nu chocola willen geven?? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Jou (A). Ga je dit jaar weer naar Opwekking toe? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 He bah.. Geef nu maar even niet aan mij.. Nee ga ik niet naar toe.. Wel of geen cola drinken als je misselijk bent? Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Geen cola drinken, maar gewoon thee zonder suiker. PVV of SP? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Zonder twijfel de SP, aangezien dat de partij is waar ik de laatste keren op gestemd heb en de PVV de partij is waar ik nooit op zou willen stemmen. Een film kijken of een boek lezen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Een boek lezen.. Films vind ik tegenwoordig niet zo fijn meer om te kijken Twitter of Facebook? Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Facebook. Ik heb geen twitter en facebook bevalt me wel goed. Wandelen of fietsen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Wandelen. Kost minder energie tegen de wind in, en dan kun je nog beter genieten van de natuur. Lekke achterband. Gewoon naar huis fietsen, of toch maar lopen als niemand je op kan halen? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Dan toch maar lopen. Science Fiction of Fantasy? en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Fantasy dan. Ik ben meer romanticus, van mij hoeven technische snufjes enzo niet zo. Liever dat men elkaar met (epische) zwaarden, bijlen en pijl en boog te lijf gaat dan met 'tasers'. Zoet of hartig op je brood 's ochtends? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 zoet. Maakt wat makkelijke klaar:p Wat is het laatste wat je gegeten hebt vandaag? Link naar bericht Deel via andere websites
janna-anja 0 Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Bolletje hamburger vis of vlees? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Vlees. Hoelang heb je afgelopen weekend(zaterdag en zondag) achter je laptop/computer besteed? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 ehm, geen idee. zaterdag niet, daar ik niet thuis was (re-enactment tijdens Highland Games) zondag denk ik toch wel een uur of 5 a 6 daar het gister goot en ik geen zin had om de heuvels in te gaan en doorweekt thuis te komen. wat is je favoriete boek? Mag een bijbelboek zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 ik lees zoveel dat ik niet echt een favoriet boek heb.. Maar mijn favoriete bijbel boek blijft Job.. Chocoladefontein of Chocoladefondue? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Fontein. Mag april wat meer zon vertonen? Link naar bericht Deel via andere websites
janna-anja 0 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ja. Ben jij 4 mei om 20.00 stil? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ik ben het wel eens vergeten... Wat is jouw favoriete psalm of lied? (en waarom?) Link naar bericht Deel via andere websites
janna-anja 0 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Opwekking 488: De kracht van Uw liefde Vr: Wit of bruin brood? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Bruin, zo met veel granen, jammie. Waarom moeten we op 4 mei stil zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Dat is een Nederlandse traditie, om de doden te herdenken die in WO II gevallen zijn. Vier mei dodenherdenking, vijf mei bevrijdingsdag. Wat doen ze in België dan? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 WOII herdenken we zelf niet echt denk ik. 11 november is het wel wapenstilstand, maar dat is van WOI, maar ik denk dat we dat dan algemeen doen. Dan zijn jullie 5mei thuis? Komt vandaar de meivakantie? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten