Olorin 155 Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Aan het werk gaan dan maar, flauw hoor. Steek je wel eens wierook in huis aan? Waarom wel/niet? Link naar bericht Deel via andere websites
GertJan020 0 Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Nee, geen wierrook. Ben ik namelijk hartstikke allergisch voor, merkte ik twee jaar geleden in een Grieks-ortodoxe kerk in Athene. Sporten of liever lui dan moe? Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje 0 Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 liever lui dan moe als ik heel eerlijk ben Hoe zou je jezelf beschrijven ? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Met een pen, dat kan ik weer wegwassen als het nodig is. Wat is de laatste CD die je hebt aangeschaft? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Come to the well van casting crowns Wat je je meest favoriete quote? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 ' Zelfs de beste maakt fouten. Je kunt jezelf tot de beteren rekenen!' - Een oud-collega van me. Vind je het jammer dat je deze week geen vakantie hebt? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Tja, als afstuderend werkeloze student heb ik in principe altijd vakantie als in 'ik heb geen arbeidscontract'. In die zin vind ik het jammer dat ik geen vakantie heb, want als dit vakantie was zou dat betekenen dat ik een baan had! Beste remedie tegen keelpijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Whisky (of andere sterke drank zoals brandewijn). Het werkt erg goed. Wat ben je van plan te gaan doen op de eerst volgende zonnige dag wanneer je vrije tijd hebt? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Naar de verjaardag van Ebbeloe, en voor die tijd in Nijkerk nog even een bezoekje brengen aan een kennis. Heb je ervaring met de MacBook van Apple? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Neen Foto's laten maken van jou alleen of samen met iemand anders? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Liever van alleen mezelf, met een gelegenheid is met een groep natuurlijk leuker. Veel last gehad van het uurtje minder slaap vanochtend? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Het heeft waarschijnlijk wel bijgedragen aan mijn matige nachtrust inderdaad. :S Een zonnige zondagmiddag: zonnebaden op een veldje of toch maar de middagdienst? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Zonnebaden op het veld-- wij hebben namelijk geen middagdienst maar avondXD Tekenen of schilderen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik ook niet. Euh, tekenen. Ik hou niet zo van schilderen, ik kan het ook niet. Daarentegen vind ik tekenen leuk. zwart-wit. Ook al kan ik dat ook niet. Een leuke avond hebben en enorm brak zijn in de vroege ochtend of vroeg naar bed, de 'fun' missen en de ochtend fris en fruitig zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Oehh... moeilijk.. Ligt er eigenlijk wel aan wat ik de volgende dag heb.. Heb ik stage dan zou ik gaan voor fris en fruitig.. maar heb ik school dan zou ik gaan voor brak zijn.. Maar als het gewoon in het weekend is, dan zou het ten eerste aan mijn geld liggen, maar waarschijnlijk zou ik dan alsnog gewoon gezellig gaan doen en lekker brak zijn Als je kon kiezen tussen belgische witte chocolade of belgische melk chocolade, welke zou je dan het eerst op eten? en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Eigenlijk puur, maar ik ga dan voor melk. Hoewel ik wit trouwens ook lekker vind. Ik hou net iets meer van die typische cadeau smaak en dan heeft dat wel mij eerste keus. Zou je liever een studie volgens waar je niet zoveel mee hebt en zekerheid tot werk hebben wat je vooral doet voor je inkomen, of een de onzekerheid: een studie die je fantastisch vind en in de toekomst misschien werk hebben wat in dat straatje ligt, maar evengoed ook anders uit kan pakken: dat je bijvoorbeeld ongeschoold werk zult hebben waar je geen binding mee hebt en niks met je studie te maken heeft? En waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik ben nu eigenlijk bezig met het volgen van het eerste, maar ik zou best wel heel erg graag een andere opleiding willen doen, eentje die ik ook echt leuk vind en wat ik de rest van mijn leven wil blijven doen. Want ik zie het nu niet zo zitten om tot mijn pensioen met mensen met mogelijkheden te werken.. T is wel mooi werk, maar het ligt mij niet zo.. Zou liever iets met interieurontwerpen doen ofseuw Voor je verjaardag een cadeautje krijgen of geld om zelf iets uit te zoeken? und why? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Vroeger zou ik geld zeggen, maar ik wil nu eigenlijk wel graag cadeautjes. Geld is onpersoonlijk en dan is het snel een doorgeef iets. Ik geef 10 aan een vriend en als ik jarig ben krijg ik 10. Dat vind ik maar niks. Het leuke van een cadeau is dat je dan iets kunt krijgen wat je zelf nooit zou kopen. Of dat nu een maf iets is, of juist iets wat je tof vindt maar eigenlijk te duur om daar geld aan uit te geven. Of misschien wel iets onverwachts? Stel, je hebt 2000 euro en je weet dat je de volgende dag sterft en je zou het voor jezelf willen uitgeven: waar zou je het aan uitgeven en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Lekker eten en een de huur van een huisje op een afgelegenplek waar ik dan de laatste uren met mijn man door wil brengen. De gedachte maakt me wel een beetje triest hoor Welk radiostation luister je het liefst? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Welk radiostation luister je het liefst? Radio 1 cremeren of begraven? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Begraven. Met weer als vandaag: stil liggen in de zon of juist actief erop uit? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 afwisselend; beetje werken in de tuin en dan relaxen in de zon vakantie: kamperen of in een hotel? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hmmm... toch maar hotel Wat snoep je het liefst tijdens een goeie film? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 cashewnoten.... of toastjes met franse kaas..... je haar verven of het gewoon grijs laten worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik verf het nu ook, dus ik gok dat ik dat wel zal blijven doen. Hoewel later een mooie grijze bos ook wel wat heeft Wat voor huisdier heb je (indien je er geen hebt: wat voor zou je willen hebben?) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten