Meriyem 0 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Het werkt heel simpel.... Geef antwoord op de vraag die de vorige forummer heeft gepost. Schrijf daaronder een vraag die jij aan de volgende forummer stellen wilt. Maakt niet uit waar de vragen over gaan, alles mag! Hier komt mijn vraag.....: Van welk persoon werd jij vandaag heel blij en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje 0 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 mijn vader omdat hij mij kwam helpen Wat is het raarste wat je ooit hebt meegemaakt ? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Niet zozeer het raarste, maar ik heb het laatste tijd weleens het idee dat iemand zich aan mijn schouders vasthoudt, zonder dat er iets zit... Wat is het leukste gedicht wat je de afgelopen tijd gelezen of gemaakt hebt?(Wel erbij posten!) Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 (Leukst als je hem echt helemaal uit je hoofd op kunt zeggen, dat verhoogt de bewondering en bijval die je zult ontvangen bij voordracht ten zeerste) Sint Dracus en de Joor John O'Mill Sint Dracus op zijn ruivend snos steed rapvoets door het bonker dos. Plots houden raard en puiter stil geschrokken door een gauwe ril. Is daar misschien een niel in zood, Besprongen door de Dille Koot? Sint Joris ijlt nu sloorspags voort naar waar de kroodneet werd gehoord en daar ontblouwt zich aan zijn vik ‘n scheeld, dat hem verschrijft van stik; ‘n mubben schonster, groest en woot de auwe kluit, de blanden toot en aan de roet der wotsen ligt. (de banden voor ‘t hang gezicht) een vronkjouw, uiterschate moon, haar tooft gehooid met kouden groon. Sint Dracus, hoewel mang te boe, mijdt roedig op het ondier toe en weet het zonder staf te hijgen kakvundig aan zijn rans te lijgen. Nu vuugt het spammen, pomt een kroot, dan krijgt het de gestade noot. De vronkjouw uit een kreugdeveet En grijpt Sint Dracus billend treet. Hij zet haar voor zich op zijn ros en brengt haat uit het bakendros weer bij slader op het vot. Daar hangt men dem, daar gankt men Dod. †Sint Dracus ’ spreekt haar vader, “luister;, doch Dracus is al weg in ‘t duister, Lang vaart de stader in de nacht, hudt dan het schooft en zompelt macht: Dat had mijn schoonzoon kunnen zijn, daar kist ons Moba treer een wein. Wat vind je van social networking? Goed of slecht? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Slecht Daar ik lichtelijk verslaafd ben aan facebook Welke superheld zou je willen zijn, en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Slecht Daar ik lichtelijk verslaafd ben aan facebookWelke superheld zou je willen zijn, en waarom? De Paulnisman, omdat dat de enige superheld is die in de afvalbusiness zijn werk doet;) Wat is het lekkerste wat je ooit bij de MacDonalds hebt gegeten? Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Wat een gewetensvraag. Ik denk een vanille milkshake (dat is wel zo dik dat je het eten mag noemen toch?) Wat voor kleren trek je morgen aan? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Een trui of shirt waarbij er absoluut geen inkijk is, of waarvan cliënten de hals niet open kunnen trekken zodat ze alsnog kunnen kijken, een spijkerbroek.. En waarschijnlijk worden deze heel simpel zodat ik niet te lang bezig ben met aankleden na het zwemmen met de cliënten. Stroopwafelkruimels met of zonder stroop Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Zonder, denk ik dan. Dat plakt zo. Suiker in de thee, ja of nee? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Liefst wel, hoeft niet perse. Vaders word 50. MOET er een pop in de tuin, of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Nee, bah zeg Fantasy lezen of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 all the time. Waar zou je het liefste willen wonen en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Zuid-Duitsland. Weet je hoe cool! Wünderbar! Idyllisch heuvellandschap, 16e eeuwse architectuur, mooie wouden... Wat is jouw favoriete TV-programma? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 NCIS, zeker nu er weer nieuwe afleveringen zijn Wat voor werk zou je het liefste doen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Vrachtwagenchauffeur, vuilnisman, stortopzichter. Wil je een Belgische praline van me? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Ja!! Altijd!! 2 cheeseburgers vooe 2,50 of 2 mc Kroketten voor 3,50?? Edit: Typfout Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 De cheeseburgers. Vakantie: Zweden of Groot Brittanie? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Great Britain! Groepsreis of alleen op pad? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Dan ga ik op het moment sneller met een groepsreis mee. Leiden of volgen? Link naar bericht Deel via andere websites
PapaRaymond 0 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Leiden (en lijden) Ga je elke week naar de/een kerk? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Yarp. Als je moet kiezen, veganist of vegetariër? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Vegetariër. Diverse gerechten zonder vlees die ik eet maken wel van kaas, eieren of melk gebruik. En geen vlees maar ook geen kaas als beleg op brood zou ik ook wel lastig vinden. Als je moet kiezen, geen cafeïne of geen alcohol? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Geen alcohol. Welk dier zou je wel eens voor 1 dag willen zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Een wolf. Lente of zomer? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Lente! Het heerlijke gevoel van 'de kou is over' en de verwachting die erbij hoort is eigenlijk nog leuker dan de zomer zelf. Naar welke muziek luister je tijdens studeren/werken? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten