Enola Gay 0 Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 http://www.nu.nl/internet/2758090/anony ... icaan.html AMSTERDAM - Een groep Italiaanse hackers van het collectief Anonymous heeft de website van het Vaticaan lamgelegd. Dat meldt de NOS. De hackers schrijven in een verklaring geen actie te voeren tegen het geloof, maar tegen 'de corrupte Rooms-Katholieke kerk.' Afgelopen zomer probeerde de hackersgroep ook al de site van het Vaticaan plat te leggen, maar dat lukte toen niet. Het Vaticaan zegt dat het gaat om een technische storing. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Klinkt als het plot van 'Angels & Demons' van Dan Brown, maar dan met nerds met hackskills. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 ANgels & Demons heb ik niet gelezen/gezien. Maar het klinkt mij in de oren als een stel pubers die op hun donkere zolderkamertjes even denken stoer te zijn en hun 1 minute of fame willen hebben. Foei! En morgen weer gewoon naar school het eerste uur. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Anonymous is naar ik weet ook gewoon iedereen die zich zo noemt en anoniem is, het is geen organisatie maar een 'beweging'. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten