Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Kun je er iets meer over vertellen, Jakobus? Vrijwel alleen een link als openingspost is hier niet de bedoeling en nodigt mij ook niet echt uit iets met het onderwerp te doen.

Er zijn in Israël honderden ossuary's gevonden, in 1980 werd er een gevonden (Talpiot Tomb) waar de eerste video over gaat, met tien kalkstenen kistjes met botten.

De kistjes waren gemerkt met namen als oa Joseph, Maria en Yeshua.

Later bleek er een van de tien weg tezijn, en dat is waarschijnlijk de beroemde/beruchte met de inscriptie: Ya'akov bar-Yosef akhui diYeshua, of te wel: James, zoon van Joseph, broer van Jezus.

Kijk de eerste video en besluit daarna of je de anderen wil zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Noem het maar een sprookje...

Er is veel waar van de meest walgelijke "complottheorieën".

Of denk je dat je alles weet wat er achter de schermen van de heersers der aarde afspeelt?

Er zijn nu eenmaal smerige complotten waar het geld en macht betreft.

Dat zijn geen sprookjes.

Misschien moet je je er eens wat meer in verdiepen voordat je het afdoet als onzin.

En er zijn ook heel wat mensen gelynched vanwege die "sprookjes", of geloof je dat ook niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dit soort complottheorieën zijn de hedendaagse sprookjes, erg spannend en de verbeelding prikkelend.

Thorgrem. met alle respect maar je hebt het hier wel over gerespecteerde wetenschappers. Als je hun onderzoek kunt falsificeren hoor ik graag je argumenten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dit soort complottheorieën zijn de hedendaagse sprookjes, erg spannend en de verbeelding prikkelend.

Thorgrem. met alle respect maar je hebt het hier wel over gerespecteerde wetenschappers. Als je hun onderzoek kunt falsificeren hoor ik graag je argumenten?

Ik ben niet thuis in de wetenschappelijke wereld en weet dus niet in hoeverre deze wetenschappers op dit vlak gerespecteerd worden. Het komt op mij in ieder geval over als de zoveelste complottheorie met of zonder wetenschappers.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Verder dan ridiculiseren kom je niet, weledelgestrengde Thorgrem. -O-

Ik heb slechts een bachelorgraad, waar dat weledelgestrenge vandaan komt mag je wel uitleggen. :)

Oproep voor beter taalgebruik van de mods...

Het leek me wel aardig.

Het wordt niet echt aannemelijk gemaakt om in dit soort theorieën te geloven, vandaar ook de luchtige benadering.

Ik ken de zaak "Talpiot Tomb" niet zo goed.

Geen mening over dus.

Dat betekent dus ook dat ik wellicht off-topic was..

Ben met je eens dat vele theorieën spannend en verbeelding prikkelend zijn, er zit ook een hoop BS tussen.

Sommige onderwerpen (zoals bijvoorbeeld de Kennedy moord of 9/11) hebben zo veel versies, dat de werkelijke toedracht niet meer is te achterhalen.

Dat zegt soms ook wel iets. (smokescreens enz..)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid