joon 0 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ik ben op zoek naar groepen/bands/liedjes. Voor school moet ik heel vaak knutselen, waardoor ik ondertussen wat muziek wil opzetten. Maar ik ben zo wat uitgekeken op mijn muziek die ik heb staan, ofwel heb ik even geen behoefte aan die muziek. Ik wil vrolijke muziek, maar dan weer niet té vrolijk. Het mag wat rock zijn, maar dan weer geen heavy metal. Muziek met een boodschap/bepaalde tekst, mar dan ook weer geen levenslied.. en zo van die dingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Pink Floyd! Sigur Ros Neal Morse Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Sufjan Stevens, Illinoise Heerlijke achtergrondmuziek, folk, hier en daar christelijke verwijzingen. Wij draaiden bij tekenen altijd Sigur Rös en Radiohead. Ik kan dan vooral Ageatis Birjun en Takk aanraden (het nummer dat CN linkt is ook van Takk). En van Radiohead OK Computer en Kid A. Als je relakste muziek leuk vind kan ik Fleet of foxes ook aanraden (ik heb de plaat zelf niet): Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Misschien wat albums van de bekende namen? zoals; The Beatles, David Bowie, The Who, Fleetwood Mac, Elton John, Alanis Morissette, Pearl Jam, Bruce Springsteen, The Police/Sting. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ik ben op zoek naar groepen/bands/liedjes.Voor school moet ik heel vaak knutselen, waardoor ik ondertussen wat muziek wil opzetten. Maar ik ben zo wat uitgekeken op mijn muziek die ik heb staan, ofwel heb ik even geen behoefte aan die muziek. Ik wil vrolijke muziek, maar dan weer niet té vrolijk. Het mag wat rock zijn, maar dan weer geen heavy metal. Muziek met een boodschap/bepaalde tekst, mar dan ook weer geen levenslied.. en zo van die dingen. Je beantwoord je eigen vraag in een ander topic. Weet nu wat het is, dus speciaal voor archillion:[Kinderen voor Kinderen liedje] (zat hiermee in mijn hoofd tijdens mijn herexamens, mijn zus verklaarde me zot) Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ik ben op zoek naar groepen/bands/liedjes.Voor school moet ik heel vaak knutselen, waardoor ik ondertussen wat muziek wil opzetten. Maar ik ben zo wat uitgekeken op mijn muziek die ik heb staan, ofwel heb ik even geen behoefte aan die muziek. Ik wil vrolijke muziek, maar dan weer niet té vrolijk. Het mag wat rock zijn, maar dan weer geen heavy metal. Muziek met een boodschap/bepaalde tekst, mar dan ook weer geen levenslied.. en zo van die dingen. Je beantwoord je eigen vraag in een ander topic. Weet nu wat het is, dus speciaal voor archillion:[Kinderen voor Kinderen liedje] (zat hiermee in mijn hoofd tijdens mijn herexamens, mijn zus verklaarde me zot) Njah, toen ik zei: ik zoek vrolijke muziek, toen dacht ik idd aan dat lied. Vandaar dat er achter kwam: niet te vrolijk. Omdat ik op dit moment die (té) vrolijke muziek niet kan aanhoren:) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ik ben op zoek naar groepen/bands/liedjes.Voor school moet ik heel vaak knutselen, waardoor ik ondertussen wat muziek wil opzetten. Maar ik ben zo wat uitgekeken op mijn muziek die ik heb staan, ofwel heb ik even geen behoefte aan die muziek. Ik wil vrolijke muziek, maar dan weer niet té vrolijk. Het mag wat rock zijn, maar dan weer geen heavy metal. Muziek met een boodschap/bepaalde tekst, mar dan ook weer geen levenslied.. en zo van die dingen. POD, Pillar, Skillet, RED, etc? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Tot nu toe staat Sufjan Stevens op (thx to Ursa!): zachte muziek op de achtergrond. straks even de muziek, die morphogenesis aanbeveelt, opzoeken Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Begin met kerstmuziek! Hier wat tips: Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Begin met kerstmuziek! Hier wat tips: Ik hou het even in bewaring, maar voor kerst is het echt nog te vroeg! plus, ik ben dit jaar niet te vinden voor kerst Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ik hou het even in bewaring, maar voor kerst is het echt nog te vroeg! plus, ik ben dit jaar niet te vinden voor kerst Dat je niet te vinden bent voor kerst hoeft nog niet te zeggen dat je geen kerstliedjes gaat luisteren;) Being alone with christmas doesn't have to be a bad thing;) Maargoed, ik zal wat andere suggesties doen: Beetje wat je zoekt? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ik hou het even in bewaring, maar voor kerst is het echt nog te vroeg! plus, ik ben dit jaar niet te vinden voor kerst Dat je niet te vinden bent voor kerst hoeft nog niet te zeggen dat je geen kerstliedjes gaat luisteren;) Being alone with christmas doesn't have to be a bad thing;) Maargoed, ik zal wat andere suggesties doen: Beetje wat je zoekt? Thx! Heb een nieuw bandje bij^^ : kutless (ook al vind ik dat maar een rare naam ) wat betekent die in het engels, of waar wijst het op? (mijn engels is niet zooooo schitterend) Paramore is ook wel mijn ding, maar niet hetgene wat ik nu zoek Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Thx! Heb een nieuw bandje bij^^ : kutless (ook al vind ik dat maar een rare naam ) wat betekent die in het engels, of waar wijst het op? (mijn engels is niet zooooo schitterend)Paramore is ook wel mijn ding, maar niet hetgene wat ik nu zoek Letterlijk van hun site gehaald: Christ took our beating and paid the wages of our sin. Romans 6:23 He took our cuts for us leaving us..."Kutless". En over de naam: Tjah, daar is in het Nederlands snel een bepaalde associatie mee gemaakt. Toen de band in Nederland nog niet zo bekend was, scheen de naam best een struikelblok te zijn. Maargoed, das een jaar of 7 geleden... Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 17 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Thx! Heb een nieuw bandje bij^^ : kutless (ook al vind ik dat maar een rare naam ) wat betekent die in het engels, of waar wijst het op? (mijn engels is niet zooooo schitterend)Paramore is ook wel mijn ding, maar niet hetgene wat ik nu zoek Letterlijk van hun site gehaald: Christ took our beating and paid the wages of our sin. Romans 6:23 He took our cuts for us leaving us..."Kutless". En over de naam: Tjah, daar is in het Nederlands snel een bepaalde associatie mee gemaakt. Toen de band in Nederland nog niet zo bekend was, scheen de naam best een struikelblok te zijn. Maargoed, das een jaar of 7 geleden... Aah ok, verklaart veel, ik zocht op de engelse wikipagina, maar vond niet direct iets Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Punkpop! (En dan nog eens van bandleden met een christelijke achtergrond, stel je voor. ) Edit, hmmm... maar dit is misschien ook niet echt vrolijk. ^ Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Thx! Heb een nieuw bandje bij^^ : kutless (ook al vind ik dat maar een rare naam ) wat betekent die in het engels, of waar wijst het op? (mijn engels is niet zooooo schitterend)Paramore is ook wel mijn ding, maar niet hetgene wat ik nu zoek Letterlijk van hun site gehaald: Christ took our beating and paid the wages of our sin. Romans 6:23 He took our cuts for us leaving us..."Kutless". En over de naam: Tjah, daar is in het Nederlands snel een bepaalde associatie mee gemaakt. Toen de band in Nederland nog niet zo bekend was, scheen de naam best een struikelblok te zijn. Maargoed, das een jaar of 7 geleden... Aah ok, verklaart veel, ik zocht op de engelse wikipagina, maar vond niet direct iets En het zijn ook nog eens allemaal mannen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ken je deze al? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ken je deze al? wtf, zalig (kvoel al wat beter zi ) Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Paramore is geweldig! Ik vind dit nummer briljant, zeker de akoestische versie: *spit verder even haar playlist door* Wat vind je van: NEEDTOBREATHE (christelijk): of Augustana: of het oudere werk van Kings of Leon: Link naar bericht Deel via andere websites
Absolution 0 Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 @Joon: ik kan je Anberlin wel aanraden. Het rockt de pan uit, terwijl het toch weer niet heel hard is ofzo. En de zanger kan erg goed zingen! Bekijk maar es: Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten