Michiel 14 Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Beste Credibler, In navolging van Thorgrem is Annzie tot de conclusie gekomen dat Credible en redactiewerk niet meer passen in haar dagelijkse ritme. Helaas moeten we dus afscheid nemen van Annzie. Daar staat tegenover dat Joon zich aangemeld heeft als nieuw redactielid. Zij kan vanaf vandaag een bijdrage leveren aan het onderhoud van de frontpage. Annzie bedankt en Joon veel succes! Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Bedankt Annzie en succes Joon Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Bedankt Annzie en succes Joon Idd, bedankt Annzie en succes Joon! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jammer. Veel succes aan de royal heir. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Annzie bedankt! joon, tof dat je er bij komt en succes! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Thx allemaal ik ben nog niet zo lang actief hier.. Maar tips en (opbouwende) commentaar is steeds welkom Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 annzie bedankt!!! joon: suc6 Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Bedankt en welkom Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Bedankt voor al je tijd en energie, Annzie! En veel succes gewenst aan Joon, leuk dat je het werk wilt overnemen! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Bedankt Annzie, gefeliciteerd Joon. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Annzie, bedankt We zullen je missen. Joon, erg leuk dat je ons wilt helpen en veel succes! Link naar bericht Deel via andere websites
Chappo 0 Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Annzie voor al het werk: Joon voor al jouw werk: Succes! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Graag gedaan jongens, ik vind het jammer dat ik niet zoveel aandacht aan de frontpage heb kunnen besteden als gehoopt de laatste tijd. Ik snap echt niet hoe mensen het doen om met een baan van 40 uur het huis schoon te houden en hobby's te hebben en vrienden te zien. En dan heb je er ook nog heel veel die daarnaast ook nog kinderen opvoeden R.E.S.P.E.C.T. voor jullie Veel succes Joon met je nieuwe taak Hopelijk heb je drupal sneller door dan ik Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Drupal?? ben ik nog niet tegengekomen.. thx allemaal Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Drupal?? ben ik nog niet tegengekomen.. Jawel, want daarmee is de FP gebouwd he. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Drupal?? ben ik nog niet tegengekomen.. Jawel, want daarmee is de FP gebouwd he. Dingo vertelde me het Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten