Josephina 0 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ik ben blij dat het Maria Lichtmis is, dat vind ik zo'n fijn en mooi feest! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Ik ben blij met het feit dat ik mijn lichaam gisteren 2,5 uur langer rust heb kunnen geven als normaal. Ze had het goed nodig ook... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 het dooplied. Voor mijn doop zou ik graag het liedje "promise of a lifetime" zingen van Kutless. Ik was vanavond bij mensen van de kerk die eigenlijk de "speciale" zang regelen. dus soms eens een liedje zingen, buiten de opwekkingsliederen. en zij weten van mijn idee. Ze vinden het een prachtig lied. We hebben dan vanavond eerste keer getest, en ik blijk niet vals te zingen (of misschien durven ze het niet te zeggen). Dus ik heb er zin in En de man gaat begeleiden op piano/keyboard, en de vrouw versterkt me in de refreinen, zodat het refrein meer tot zijn recht komt. en nu heeel veel repeteren *spannend* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Ik ben vandaag blij dat ik zelf durf te regelen dat ik een uitstapje naar Universal maak, inclusief tickets kopen, eten bestellen in een overvol restaurant, dingen kopen in een drukke winkel en voor het eerst betalen met mijn creditcard. Niet te vergeten een taxi terug naar het hotel nemen. En zonet naar het hotelrestaurant om eten te halen (chickenwings & french fries ) en ondertussen een praatje maken met de man achter de bar, over Nederland en voetbal. Hoera voor zelfstandigheid en Engels praten. In een ander land ben je echt op jezelf aangewezen en het werkt fantastisch. Een half jaar geleden zou ik niet zoveel gedurfd hebben. En Amerikanen zijn zoveel aardiger dan Nederlanders. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Oeh, ik ben ook blij met de Hedwig knuffel die ik in Wizarding World of Harry Potter heb gekocht. Het is maar een knuffel, maar het heeft heel veel persoonlijke waarde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 .. Met mijn 3 warme truien en dikke vest, Zodat ik het toch niet zo heel erg koud hoef te hebben Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Een gesprek met iemand uit Amerika waar ik in het verleden bij heb gelogeerd en die voor mij erg belangrijk is gebleven al die jaren. Ze heeft informatie gegeven over dingen uit het verleden die pijnlijk zijn, maar ik vind het toch fijn om te horen omdat het mijn geheugen compleet maakt. Gods Vaderhart, het bij Hem op schoot hebben mogen zitten en Zijn hart te hebben mogen horen. De verwondering in hoeverre God zijn hart zo openlijk op de aarde zichtbaar en hoorbaar heeft gemaakt en het onvermogen van de mens om dit te zien en horen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 ... het feit dat bijna alle verhuisdozen ingepakt zijn en we over een klein weekje heerlijk in ons nieuwe appartementje zitten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Ik ben dankbaar voor iets waar ik eerst ontzettend van baalde: een stomme fout van mezelf. Had 3 films gekocht (trilogie) maar was even vergeten dat ik geen blu-ray af kan spelen (domdomdom). Ik baalde als een stekker want ik wou ze al een tijdje graag zien. 2 dagen had ik het er over, en iemand anders kende het verhaal en vertelde dat globaal aan iemand anders. Iets in het verhaal maakte me zo overstuur: Ik wil het niet eens zien!!! Ik ben blij met m'n onoplettendheid deze keer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Ik ben blij met die lieve vriendjes en vriendinnetjes die ik heb Waarvan er 1 zelfs zo gek is om tot 2 uur 's nacht lekker door te praten op de chat <3 En dan zijn er nog een paar vriendinnetjes die ik binnenkort eens in het licht wil zetten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 En ik ben blij dat er zoveel mensen blij zijn hier!^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Boterbloem 0 Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 dat ik een prijs heb gewonnen bij de supermarkt. Totaal niet verwacht. En wat mij het meest blij maakt is dat ik zelf mocht kiezen uit een aantal tefalproducten, waaronder een handmixer. Deze wilde ik net nieuw halen aangezien mijn oude niet helemaal naar behoren werkt, en nu heb ik het gewoon gewonnen! Zo gaaf! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 vandaag 07/02/2012 is zo'n mooie en perfecte datum Alles is naar wens verlopen, behalve wat geknoei met de terugkeer, maar dat is in orde gekomen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 * Is blij voor Joon Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 de les die ik net aan mama gaf. Ze kan echt niets van een pc, kan er niet echt mee werken. Nu heb ik haar snel een cursus typen gegeven: hoe ze naar volgende lijn gaat, hoofdletters kan typen, backspace en punten zetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Met de verrukkelijke muziek die nu naar mijn oren toe dreunt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Met het heerlijke dagje dat ik vandaag gehad heb.. En dat het schaatsen steeds beter gaat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik ben blij met het feit dat ik steeds meer dingen van mezelf zie, die ik leuk vind. Ben geen standaard autist meer die alleen naar vrachtwagens kijkt en niets anders. Detectiveseries en wandelen horen tot op zekere hoogte ook bij GP! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 I don't know. De laatste tijd zing ik echt constant. En vaak zijn dat zelfverzonnen teksten. Zo zong ik vandaag toen ik van school naar de metro liep en echt luidop, en daarnet onder de douche. Het lijkt telkens op een gebed tot God.. Ik hou er wel van en word er blij door Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hananjah 0 Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goed familie nieuws en ik ben blij dat ik de mogelijkheid heb om elke week naar het Taizé gebed te gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 de goede reactie van mijn klasgenoten op mijn geloof. Een flapuit van mijn klas had gezien op mijn facebookprofiel dat ik christelijk ben. Vandaag riep hij dat voor een hele groep. Maar ze staan er positief over, en vroegen enkele dingen. En als ze zagen dat ik me wat ongemakkelijk voelde, hielden ze erover op. Jeej Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik heb vandaag echt heel fijn gewerkt. En heel onverwachts mag ik morgen al weer werken Lekker centjes verdienen enzo.. ik had daarnet aangegeven dat ik wel meer wou gaan werken, en nu werd ik al gebeld dat ik morgen al mocht Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Het feit dat mijn vader 50 is geworden: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Het nieuws dat Wintersun's nieuwe album (of albums) deze zomer eindelijk uitkomen! Het heerlijke weer in combinatie met vlinders in mijn buik. Lekker aan het werk kunnen zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ik ben blij met het feit dat ik een collega die in het ziekenhuis is opgenomen, heb kunnen verblijden met mijn bezoek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten