tucker 28 Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Cool plaatje Dwarrel Vandaag ben ik blij met het idee dat ik bijna weekend heb:D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Dat ik goed op schema lig met het studeren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vigilate et Orate 0 Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Dat ik goed op schema lig met het studeren Jaa das altijd fijn! Tentamens komen er weer aan voor de zomervakantie en ik ben blij dat ik tot nu toe geen herkansingen heb Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Dat ik goed op schema lig met het studeren Jaa das altijd fijn! Tentamens komen er weer aan voor de zomervakantie en ik ben blij dat ik tot nu toe geen herkansingen heb Veel succes met je tentamens ! Ik vandaag blij met het prachtige weer! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Polkadot 0 Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Vandaag ben ik blij met perenijsjes! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vigilate et Orate 0 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Met de dankbaarheid die ik vandaag kreeg van clienten in de thuiszorg Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GerardB 0 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Nou? Waar ben je vandaag blij mee? Waar ben je dankbaar voor?(Weer zo'n lekker positief topic ) Ts begint: Ik ben vandaag dankbaar voor WS, die me vanochtend wakker sms'te om te laten weten dat ze bij mijn musical uitvoering wil zijn Ik ben zo content met WD* omdat hij alle films die of ik download voor mij bewaard! *Western Digital (mijn persoonlijke wolk.... I'm in heaven...) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GerardB 0 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Vandaag ben ik blij met perenijsjes! Ik heb al 2 Ola Viennetta's op, 1 Bicuit Caramel en 1 Vanilla... er liggen er meer in de vriezer. Zal ik? Ach wel ja, 't is immers maar 650ml per doos en das niks.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Vandaag ben ik blij met perenijsjes! Ik heb al 2 Ola Viennetta's op, 1 Bicuit Caramel en 1 Vanilla... er liggen er meer in de vriezer. Zal ik? Ach wel ja, 't is immers maar 650ml per doos en das niks.. misschien moet je wat minder suiker eten;) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 ... het mooie weer ... de kans er even 2x van te genieten ... het optijd klaar zijn, net voor de deadline. ... blij worden van een minionijsje ... goede werkdag ... huisje-boompje-beestje-mannetje ... alles en iedereen weer gezond de dag door! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GerardB 0 Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Vandaag ben ik blij met perenijsjes! Ik heb al 2 Ola Viennetta's op, 1 Biscuit Caramel en 1 Vanilla... er liggen er meer in de vriezer. Zal ik? Ach wel ja, 't is immers maar 650ml per doos en das niks.. misschien moet je wat minder suiker eten;) Ik gebruik niet eens suiker.. en dat zit ook niet in dat ijs. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Het prachtige weer en dat ik bijna vakantie heb (nog twee tentamens volgende week) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Het prachtige weer, het examen van donderdag wat goed gegaan is en het besef dat ik zeker het juiste beroep gekozen heb en het enorm getroffen heb met m'n fantastische team collega's. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Sidenote: eigenlijk is dit een prachtig topic en zou ik dit elke dat moeten doen, iets schrijven waarvoor ik de HEER dankbaar ben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vigilate et Orate 0 Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Tentamens zijn gemaakt dus nu lekker vakantie (als ik geen herkansingen heb) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 19 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2015 Tentamens zijn gemaakt dus nu lekker vakantie (als ik geen herkansingen heb) Ik ook ! Ik moet nog een cijfer terug, als die voldoende is dan heb ik ook officieel vakantie ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 19 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2015 Tentamens zijn gemaakt dus nu lekker vakantie (als ik geen herkansingen heb) Idem Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 ... een fijne drukke, stressloze, goede dag, ondanks de rugpijn. ... 149 foto's van een kei-van-een-nichtje-ja-das-de-mijne-die-daar-danst ... 2 dozen kinderboeken ... 1 doos volwassenboeken ... waarvan 17 christelijke kinderboekjes ... nog geen erg gemis-gevoel ... een hele gave large-trui voor 2 euro ... een mooi blauwe-tekst-tegeltje voor in de wc ... fijne huisdiertjes om me heen ... vooruitzicht van een dagje bookcrossen/cachen/wandelen morgen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Dat ik het laatste vak van dit studiejaar ook heb afgesloten, dus mijn propedeuse is binnen ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Ik ben eigenlijk best wel blij met dat ik nu op een normale manier mijn geloofsleven steeds meer toets. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 het voordeel dat we nu geen ruimteprobleem hebben met de was voor dat de gedraaide was klaar is, is de was aan de lijn al weer droog Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Het minder warme weer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 De zeer warme ontvangst op het crematorium waar we de urn van papa hebben opgehaald. Bravo Zuylen in Breda! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 De zeer warme ontvangst op het crematorium waar we de urn van papa hebben opgehaald. Bravo Zuylen in Breda! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Admod note:Ongepaste post verwijderd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten