joon 0 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Vandaag. Vandaag is zo raar gestart. ik voelde me droevig, zat in een dipje. aan Archillion kunnen zeggen wat me al dagen bezig hield, en hij was superbegripvol. Aan mijn ouders gezegd of ik morgen naar Archillion kon, (vorige week serieuze woordenwissel gehad, dus ik had wel wat angst). er verscheen een glimlach op mijn moeders gezicht en ze zei dat het goed was. afgesproken wat we op oudejaarsavond gaan doen. moeder, vader, zus en ik tevreden. En net een cd van K3 gedownload het is zo'n happy muziek voor te studeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ze zullen met WA in elk geval beter af zijn als met GV... Ik ben blij met het feit dat ik vannacht voor mezelf heb kunnen zorgen terwijl ik ziek was. Heb mijn ouders niet hoeven storen om mijn kotsemmer leeg te maken midden in de nacht en een iks aantal keer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Beterschap Paul!! Blij met instrumentale djent! Geen enge lyrics waardoor je de muziek niet kunt luisteren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ze zullen met WA in elk geval beter af zijn als met GV... . GV? WA is Willem Alexander veronderstel ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Gert V, weet je nu meer? En Dankje, Mystic. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik ben vandaag blij met het feit dat mijn profiel op Credible na 4 jaar nog bestaat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Welkom terug dan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik ben vandaag blij met het feit dat mijn profiel op Credible na 4 jaar nog bestaat Zo hé, dat is een tijd terug Oh ja, en welkom terug Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Bedankt allebei! En poe, wat is er veel veranderd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Je moet wat om bij te blijven he.. Ik ben vandaag blij met het pak wat ik van een kennis heb gekregen. Hij werd er iets te dik voor, en tis goed genoeg mijn maat om te dragen. Volgende week nog een van dezelfde, die ligt in zijn andere huis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik ben vandaag blij met het feit dat mijn profiel op Credible na 4 jaar nog bestaat Oh jee, ik heb het gevoel dat ik je hoor te kennen, maarre... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik ben vandaag blij met het feit dat mijn profiel op Credible na 4 jaar nog bestaat Oh jee, ik heb het gevoel dat ik je hoor te kennen, maarre... Haha, nee hoor. Zo'n grote bijdrage leverde ik niet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 In een ander topic zag ik dat je vroegâh ...me... heette, die ken ik wel! Welkom terug hoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 In een ander topic zag ik dat je vroegâh ...me... heette, die ken ik wel! Welkom terug hoor. Uh, dat is Josephina Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Oh dom van mij! Het is al laat, eh... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Maar maak je geen zorgen, ik ben er ook nog Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 de soundtrackcd van Letters to God Het staat al maaaaaanden in utorrent en plots zegt die dat het gedownload is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 het opgeruimd hebben van mijn kamer. Ben dingen tegengekomen waarvan ik niet wist dat ik ze nog had^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 mijn geheim plan dat ik volledig zie zitten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 ... mijn gezellige en betrokken kerkkring. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HippieWeds 0 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 het opgeruimd hebben van mijn kamer. Ben dingen tegengekomen waarvan ik niet wist dat ik ze nog had^^ Voor mij geldt vandaag hetzelfde Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Joon een plan??? Nou maak je ons toch neuwsgierig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Rede in plaats van reden. Rede is ratio, of een rede is een speach (redevoering). Reden is motivatie of oorzaak. BVD voor het toekomstig maken van dit cruciale onderscheid. Reden te meer om te luisteren naar rede! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 de rijkdom dat ik zomaar in twee landen thuis ben Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Een prima dag op de nieuwe afdeling, en woensdag een sollicitatiegesprek waardoor ik in april misschien wel niet zonder werk zit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten