Anne_ 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Buurtzorg (de thuiszorg). Laatste jaars verpleegkundige . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik was vandaag blij dat ik vandaag lekker opschiet met het overzicht dat ik aan het maken ben voor de toets van over een week. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Buurtzorg (de thuiszorg). Laatste jaars verpleegkundige . Leuk! Mijn moeder werkt daar ook. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 ..dat de afbladderende nagels mijn dochterlief niet een symptoom zijn van iets engs maar gewoon een combi van wildebraspeuter zijn en nog dunne nagels hebben Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 ..dat de afbladderende nagels mijn dochterlief niet een symptoom zijn van iets engs maar gewoon een combi van wildebraspeuter zijn en nog dunne nagels hebben Had die van mij ook. Het is wel handig, hoef je niet zo vaak te knippen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Mijn gebeden zijn verhoord/t. De C1000 heeft onlangs plaats gemaakt voor de Coop en zij verkopen Coca Cola Vanille. En ik heb een leuke dag met mijn ouders gehad. Gegeten in een restaurant en daarna naar de intratuin om wat leuk kerstspul te kopen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Dit vest.. Hij zit zooo fijn en is zooo warm Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Super Ebbeloe - goeie koop. staat geweldig.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Awesome. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 ..dat de afbladderende nagels mijn dochterlief niet een symptoom zijn van iets engs maar gewoon een combi van wildebraspeuter zijn en nog dunne nagels hebben Had die van mij ook. Het is wel handig, hoef je niet zo vaak te knippen. Hahaha dat zei de arts ook al Helaas gebeurt het vooral bij de nagels die ze juist als favoriet had om geknipt te worden en niet bij de nagels die ze blijkbaar liever lang laat groeien. Peuters .. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Mijn gebeden zijn verhoord/t. De C1000 heeft onlangs plaats gemaakt voor de Coop en zij verkopen Coca Cola Vanille. ei nde lijk of mag ik er nog steeds niet van drinken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
winterzon 0 Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 het vroeg opstaan! Zo kan ik langer van mijn dagje genieten, want morgen moet ik alweer gaan werken... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ...het feit dat mijn djent sound (mede dankzijn nieuwe pickups) langzaam maar zeker begint te kristalliseren: http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=869500&songID=12053378 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik ben blij, want mijn ouders zijn vandaag een weekje op vakantie gegaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Huisparty bij Arch! Vanaf hoelaat mogen we komen? BOT: Ik ben blij dat internet het weer doet. Lag er sinds gisteren uit om vast wel een of andere rede.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 * reden Doe dat toch alsjeblieft niet! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 * redenDoe dat toch alsjeblieft niet! Wat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Rede in plaats van reden. Rede is ratio, of een rede is een speach (redevoering). Reden is motivatie of oorzaak. BVD voor het toekomstig maken van dit cruciale onderscheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Oooh, was een correctie op Gewoon Paul Ik dacht dat je blij was met een bepaalde reden, en die mocht je wel delen met ons Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik ben vandaag blij met mijn kat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Waarom in het bijzonder? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Waarom in het bijzonder? Ik moest ergens blij mee zijn. Misschien in dit geval 'ondanks alles', aangezien de kitteh zich tijdens de kerstdagen weer behoorlijk misdragen heeft. Maar ze heeft ons wel gemist. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Haha, okay Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Rede in plaats van reden. Rede is ratio, of een rede is een speach (redevoering). Reden is motivatie of oorzaak. BVD voor het toekomstig maken van dit cruciale onderscheid. Wat is de rede dat je het zo erg vind dan? |'> Ik ben blij, want ik heb de snaren van mijn gitaar vervangen (was hard nodig) en nu klinkt hij weer perfect. En ik oefen nu met palm muted noten, en dat klinkt gaaf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 @Arcbillion: zie mijn YT channel, vol met palm muted noten Blij dat een leuk math/djent/prog/whatever bandje heb ontdekt dat niet (overduidelijk, en voor zover ik kan interpreteren) negatief over God of Jezus zingt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten