Spring naar bijdragen

Nieuwe wereldorde en de chip


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mensen als Hitler en Stalin moest in hun tijd meer moeite doen om aan bepaalde gegevens te komen!
Toen waren er ook nog geen burgers die alles op Facebook zetten, een querietje 'religie=Joods' is zo gedaan, het uitvoeren van een holocaust op basis van Facebookaccounts echter niet.

Ik volg je redenering overigens wel, er zijn veel schendingen, maar is er wat te schenden aan de privacy van mensen die alles al online zetten? Het is een grote kluwen data, die door de Grote Bozerikken doorgekamt kan worden naar nuttige informatie. Is dat schenden? Of slim omgaan met wat mensen zelf al achterlaten?

Wanneer jij elke dag een zak Katje apenkoppen eet en die zak uit het raam gooit en ik raap ze elke dag op en op basis daarvan kom ik bij jou aan de deur met een leuke aanbieding voor bulkinkoop, schend ik dan je privacy?

Hoe dan ook. Chip. Er komt nog geen chip in je voorhoofdhuid, gewoon omdat die te dun is om daar wat te chippen. Merkteken, in onze kerken is gebruikelijk om de doop aan te duiden als 'een teken aan je voorhoofd'. Misschien kun je die kant ook op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
http://www.mediawijzer.nl/opinie_archief.php?ID=47 site gelieerd aan het Reformatorisch Dablad en Kliksafe.

Deze site kan wel van nut zijn en zal ik ook denk ik ook gebruiken

Deze site had ik zelf ook al gevonden en vond ik niet zo bijzonder I'm sorry

maar meer sites zijn altijd nog welkom :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
oke nu ik de tweede site beter bekijk is het wel duidelijk, maar zijn er nog meer sites die iets recenter zijn?

Het hoeft niet per se een nederlandse site zijn mag ook wel een engelse of duitste andere talen worden te ingewikkeld :P

Heb je ook de boodschap van het artikel meegekregen? :|

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mensen als Hitler en Stalin moest in hun tijd meer moeite doen om aan bepaalde gegevens te komen!
Toen waren er ook nog geen burgers die alles op Facebook zetten, een querietje 'religie=Joods' is zo gedaan, het uitvoeren van een holocaust op basis van Facebookaccounts echter niet.

Ik volg je redenering overigens wel, er zijn veel schendingen, maar is er wat te schenden aan de privacy van mensen die alles al online zetten? Het is een grote kluwen data, die door de Grote Bozerikken doorgekamt kan worden naar nuttige informatie. Is dat schenden? Of slim omgaan met wat mensen zelf al achterlaten?

Wanneer jij elke dag een zak Katje apenkoppen eet en die zak uit het raam gooit en ik raap ze elke dag op en op basis daarvan kom ik bij jou aan de deur met een leuke aanbieding voor bulkinkoop, schend ik dan je privacy?

Hoe dan ook. Chip. Er komt nog geen chip in je voorhoofdhuid, gewoon omdat die te dun is om daar wat te chippen. Merkteken, in onze kerken is gebruikelijk om de doop aan te duiden als 'een teken aan je voorhoofd'. Misschien kun je die kant ook op.

Waar het me vooral om gaat is dat mensen zich meestal nauwelijks of niet bewust zijn welke dingen er over hen geregistreerd staan in allerlei systemen. Mensen vullen makkelijk online enquetes in, hebben een klantenkaart bij de supermarkt. Niemand denkt er echt meer bij na.

Ik denk als je zelf eens alle gegeven over jezelf zou nagaan die online en in datasystemen beschikbaar zijn, en waar we allemaal al niet geregisteerd staan dat je dan pas schrikt hoeveel informatie men al over jou heeft en wat men over je weet. Het gaat heel geleidelijk. Dus alle informatie die over jou en mijn geregistreerd staat zou door foute mensen gebruikt kunnen worden.

En in het huidige computertijdperk staat er van bijna iedere aardbewoner een hoop geregistreerd.

Een andere houding die ik vaak tegenkom zoals toen met het afgeven van vingerafdrukken voor een ID-kaart is dat mensen iets hebben van: "ach ik sta toch al overal geregistreerd dus dan kan dit er ook nog wel bij" Mensen worden passief erin en zijn zich minder bewust van de gevaren!

Dus ik denk dat een dictator of andere gek nu makkelijker over heel veel informatie zou kunnen beschikken dan vroeger het geval was. Zeker nu mensen vrijwillig al heel veel dingen blootgeven op internet(soms ook nog letterlijk!)

Uiteraard kan je niet alles tegengaan. Maar ik denk dat mensen er wel bewust mee om moeten gaan en weten wat de eventuele gevaren zijn als deze informati bij een verkeerd persoon in handen komt.

Mensen hebben vaak een naief vertrouwen in de overheid. Terwijl zelfs bij de overheid het zo nu en dan voorkomt dat vertrouwelijke informatie van mensen op straat ligt!

Uiteraard hoeft het niet in verkeerde handen te vallen...maar je kan het nooit 100% uitsluiten en informatie verwijdert krijgen uit systemen schijnt al helemaal een crime te zijn!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mensen als Hitler en Stalin moest in hun tijd meer moeite doen om aan bepaalde gegevens te komen!
Toen waren er ook nog geen burgers die alles op Facebook zetten, een querietje 'religie=Joods' is zo gedaan, het uitvoeren van een holocaust op basis van Facebookaccounts echter niet.

Ik volg je redenering overigens wel, er zijn veel schendingen, maar is er wat te schenden aan de privacy van mensen die alles al online zetten? Het is een grote kluwen data, die door de Grote Bozerikken doorgekamt kan worden naar nuttige informatie. Is dat schenden? Of slim omgaan met wat mensen zelf al achterlaten?

Wanneer jij elke dag een zak Katje apenkoppen eet en die zak uit het raam gooit en ik raap ze elke dag op en op basis daarvan kom ik bij jou aan de deur met een leuke aanbieding voor bulkinkoop, schend ik dan je privacy?

Hoe dan ook. Chip. Er komt nog geen chip in je voorhoofdhuid, gewoon omdat die te dun is om daar wat te chippen. Merkteken, in onze kerken is gebruikelijk om de doop aan te duiden als 'een teken aan je voorhoofd'. Misschien kun je die kant ook op.

Waar het me vooral om gaat is dat mensen zich meestal nauwelijks of niet bewust zijn welke dingen er over hen geregistreerd staan in allerlei systemen. Mensen vullen makkelijk online enquetes in, hebben een klantenkaart bij de supermarkt. Niemand denkt er echt meer bij na.

Ik denk als je zelf eens alle gegeven over jezelf zou nagaan die online en in datasystemen beschikbaar zijn, en waar we allemaal al niet geregisteerd staan dat je dan pas schrikt hoeveel informatie men al over jou heeft en wat men over je weet. Het gaat heel geleidelijk. Dus alle informatie die over jou en mijn geregistreerd staat zou door foute mensen gebruikt kunnen worden.

En in het huidige computertijdperk staat er van bijna iedere aardbewoner een hoop geregistreerd.

Een andere houding die ik vaak tegenkom zoals toen met het afgeven van vingerafdrukken voor een ID-kaart is dat mensen iets hebben van: "ach ik sta toch al overal geregistreerd dus dan kan dit er ook nog wel bij" Mensen worden passief erin en zijn zich minder bewust van de gevaren!

Dus ik denk dat een dictator of andere gek nu makkelijker over heel veel informatie zou kunnen beschikken dan vroeger het geval was. Zeker nu mensen vrijwillig al heel veel dingen blootgeven op internet(soms ook nog letterlijk!)

Uiteraard kan je niet alles tegengaan. Maar ik denk dat mensen er wel bewust mee om moeten gaan en weten wat de eventuele gevaren zijn als deze informati bij een verkeerd persoon in handen komt.

Mensen hebben vaak een naief vertrouwen in de overheid. Terwijl zelfs bij de overheid het zo nu en dan voorkomt dat vertrouwelijke informatie van mensen op straat ligt!

Uiteraard hoeft het niet in verkeerde handen te vallen...maar je kan het nooit 100% uitsluiten en informatie verwijdert krijgen uit systemen schijnt al helemaal een crime te zijn!

ja ik was sowieso wel van plan om het te doen over het merkteken van het beest. Maar ik wil eigenlijk laten zien hoe dat in deze tijd de praktijk zijn werk gaat.

Je zou het over de mate van privacyschendingen kunnen hebben. Ik heb bij de aanvraag van mijn nieuwe ID kaart meteen een bezwaar ingediend omdat ik tegen de opslag van vingerafdrukken ben. Volgens europese wetgeving mag een Land ook geen vingerafdrukken opslaan van willekeurige burgers. Toch hebben mensen minder moeite met dit soort zaken. Men geeft makkelijk privacygevoelige gegevens af.

Je insteek zou kunnen zijn dat als iedereen zo makkelijk zijn gevoelige gegevens afstaat in hoeverre zou een verkeerd persoon daar gebruik van kunnen maken? Als mensen steeds makkelijker hun vingerafdrukken afstaan, hun adresgegeven op internet zetten, iemands koopgedrag kan worden geregisteertd via klantenkaarten van supermarkten. Of waar je iedere dag naar toe reist als je met en ov-chipkaart op naam afbliebt in de bus of trein!

Als al deze gegevens van willekeurige burgers in centrale computers worden opgeslagen kan men al veel te weten komen over personen. ZOu er ooit een fout persoon deze gegevens willen misbruiken dan kan een dergelijk persoon een hoop gegevens zo aangereikt worden, daar er zonder dat je erbij stil staat heel veel gegevens van jou en mij worden opgeslagen. Een foute persoon kan deze gegeven zo wat kant en klaar uit verschillende data systemen halen.

Mensen als Hitler en Stalin moest in hun tijd meer moeite doen om aan bepaalde gegevens te komen!

goed gezegt Dannyr,

daarom zijn zogenaamde sociale netwerken ' not done ' bij mij, zeker facebook niet.

overal waar ik kom gebruik ik een andere gebruikersnaam, zodat ik nooit te linken ben.

op forum gebruik ik een bogus e-mail, zodat mijn meeladres nergens staat.

foto's en dingen van mijzelf zet ik niet online, zeker mijn echte naam niet.

heb mijzelf vwb mijn echte naam en mailadres binnen 2 maanden ontgoogled, door hardnekking webmasters te mailen, en op sites waarik op stond, mijn echte naam te veranderen door een andere naam, die niet refereert naar mij.

is er wat te vinden over mij op internet? zeker wel, ontken ik ook niet, maar wil dat wel zo minimaal mogelijk houden,

onhoudt, eenmaal IN google, wordt jet erg moeilijk eruit te geraken

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mocht je hier de hand aan kunnen slaan dan is dit zeker de moeite om mee te nemen in je opdracht:

http://openlibrary.org/books/OL23305312 ... calypticae

Geen idee waar het boek te krijgen is.. Ik heb een kopie ervan..

Gewoon online in te zien via: http://www.archive.org/search.php?query=Horae%20Apocalypticae

Maar wat is de waarde van dat boek?? Wat leert het ons???

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mocht je hier de hand aan kunnen slaan dan is dit zeker de moeite om mee te nemen in je opdracht:

http://openlibrary.org/books/OL23305312 ... calypticae

Geen idee waar het boek te krijgen is.. Ik heb een kopie ervan..

Gewoon online in te zien via: http://www.archive.org/search.php?query=Horae%20Apocalypticae

Maar wat is de waarde van dat boek?? Wat leert het ons???

'

Het hoeft niets te leren. Het is gewoon een interpretatie van het boek van openbaringen gezien vanuit historisch perspectief. Dus men probeert de gegevens in openbaringen als een soort overheadsheet over de geschiedenis vanaf de eerste kerk heen te leggen om te kijken of het ergens matched. waarschijnlijk gebaseerd op wat Jezus zegt in Openbaringen 1:1

1 ¶ De openbaring van Jezus Christus, die God hem gegeven heeft, om Zijn dienstknechten te tonen de dingen, die haast geschieden moeten; en die Hij door Zijn engel gezonden, en Zijn dienstknecht Johannes te kennen gegeven heeft;

"Die haast geschieden moeten" impliceert dat het dichtbij die tijd moet begonnen zijn.

En dus als je het vanuit die redenatie gaat proberen te matchen met de geschiedenis, dan kom je ook vanzelf dat teken van het beest tegen en wat het dan was/is in context met die tijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verichip is een merk RFID-chip. Als je de berichten op het internet over RFID goed leest zul je zien dat er vrijwel nooit een onderbouwing of een link met informatie geleverd wordt bij alles wat men beweert. Dat alleen al is al genoeg om alle complot- en eindtijdtheoriën met een heleboel korreltjes zout te nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

oke ik heb het onderwerp bijna afgerond en ik heb een filmpje wat mijn onderwerp ongeveer heeft samengevat

Ik heb dan nog een stukje over de RFID-chip en nog wat nuttige extra informatie en ik had nog een fimpje wat volgens mij een theorie is en die wou ik ook graag nog toevoegen aan het onderwerp

Dit leek me nog een extra interessante toevoeging

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid