Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn betoog over de "Pil van Drion" of ook wel laatste-wil pil gehouden. Valt best aardig wat over te zeggen, en op het moment dat je wat christenen in je klas hebt zitten zorgt het ook voor filnk wat discussie. Dit onderwerp moet je iig NIET nemen, als iedereen atheist is in je klas. Dan is iedereen het namelijk met elkaar eens. Nog wat onderwerptips: langstudeerboete, bezuinigingen op ontwikkelingshulp, afschaffen PGB.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De asociaal hoge lonen van directeuren van 'goede'-doelen zou mij wel een leuk onderwerp lijken. Of de asociale gouden handdrukken voor falende bestuurders van overheidsinstellingen/zorgverstrekkers. De snoeprijsjes van (het liefst lokale) politici en hun prestigeprojectjes over de ruggen van burgers. Leuke onderwerpen. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of wat dacht je van de belachelijk dure schoolreisjes naar allerlei verre oorden, die zowel ouders als kinderen alleen maar op kosten jagen? Je kunt daaromheen een mooi betoog houden waarin je pleit voor versobering van het onderwijs: eenvoudig uitgevoerde boeken met enkel tekst, functionele afbeeldingen en schema's, bescheiden excursies in eigen land, meer nadruk op studie dan op leukdoenerij, etc. Zodat men wellicht ook de leraren eens fatsoenlijk kan betalen, bijvoorbeeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Of wat dacht je van de belachelijk dure schoolreisjes naar allerlei verre oorden, die zowel ouders als kinderen alleen maar op kosten jagen? Je kunt daaromheen een mooi betoog houden waarin je pleit voor versobering van het onderwijs: eenvoudig uitgevoerde boeken met enkel tekst, functionele afbeeldingen en schema's, bescheiden excursies in eigen land, meer nadruk op studie dan op leukdoenerij, etc. Zodat men wellicht ook de leraren eens fatsoenlijk kan betalen, bijvoorbeeld.

Het hele verhaal rond In-Holland lijkt me ook wel leuk. Wellicht dat er klasgenoten over nadenken om daar te gaan studeren....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Of wat dacht je van de belachelijk dure schoolreisjes naar allerlei verre oorden, die zowel ouders als kinderen alleen maar op kosten jagen? Je kunt daaromheen een mooi betoog houden waarin je pleit voor versobering van het onderwijs: eenvoudig uitgevoerde boeken met enkel tekst, functionele afbeeldingen en schema's, bescheiden excursies in eigen land, meer nadruk op studie dan op leukdoenerij, etc. Zodat men wellicht ook de leraren eens fatsoenlijk kan betalen, bijvoorbeeld.
De Robertaanse Utopie lijkt me echt een ongewoon nare wereld. :#
Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid