Minifan 0 Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 [preview]Yvette Laclé, oprichtster van de Evangelische Partij Nederland (EPN), heeft van de lezers van de christelijk-satirische website Goedgelovig.nl de Gouden Bikini 2010 gekregen.[/preview] De prijs gaat naar de persoon, kerk, of christelijke organisatie die zich op de meest wereldvreemde manier heeft onderscheiden. Bezoekers verkozen Laclé met 68 procent van de stemmen boven de Rooms-Katholieke kerk. De Gouden-Bikiniprijs is vernoemd naar de Hunkemöllerbikini die in 2007 in Utrecht voor ophef zorgde. Het ChristenUnie raadslid Mirjam Bikker maakte toen bezwaar tegen een metershoge reclameposter van een vrouw in een minuscule gouden bikini aan de Oudegracht. Laclé, voormalig ChristenUnie lid, richtte in 2010 een eigen politieke partij op. "Daarmee ventte ze vooral haar eigen stokpaardjes, pro-life, pro-Suriname en anti-homo uit", aldus een persbericht van Goedgelovig.nl. De EPN kreeg 942 stemmen bij de Tweede-Kamerverkiezingen en behaalde daarmee geen zetel. Bron: Kerknieuws Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Is dat meldpunt Christendiscriminatie er nu eigenlijk al gekomen? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 De RKK is wat deze prijs betreft door het oog van de naald gekropen. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Dat 'Goedgelovig' en die 'prijs' 'Gouden Bikini' kunnen ze beter zo snel mogelijk afschaffen. Nu Laclé heeft gewonnen, vind ik dat niets en als de RKK had gewonnen, had ik dat ook niets gevonden. Het past christenen helemaal niet om een 'prijs' te geven voor 'slechtste' prestatie. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Dit artikeltje is letterlijk overgenomen van Goedgelovig.nl. Maar ik vind goedgelovig.nl niet de meest betrouwbare bron. Ik heb niks met die Laclé, maar de info die in dit artikel staat vind ik op zijn zachts gezegd nogal subjectief en puberaal, zoals Goedgelovig.nl zelf. Dus als je al bericht over een prijs van die site, schrijf dan zelf het stuk alsjeblieft. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 1 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Op zaterdag 01 januari 2011 09:38:37 schreef Skippy het volgende: Dit artikeltje is letterlijk overgenomen van Goedgelovig.nl. Maar ik vind goedgelovig.nl niet de meest betrouwbare bron. Ik heb niks met die Laclé, maar de info die in dit artikel staat vind ik op zijn zachts gezegd nogal subjectief en puberaal, zoals Goedgelovig.nl zelf. Dus als je al bericht over een prijs van die site, schrijf dan zelf het stuk alsjeblieft. Zie je profiel reactie Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Het is satire mensen. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 1 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Op zaterdag 01 januari 2011 10:01:06 schreef Hongerige Wolf het volgende: Het is satire mensen. Klopt, maar het is allemaal wel heel erg negatief in dit artikel. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Op zaterdag 01 januari 2011 08:24:43 schreef Bonaventura het volgende: De RKK is wat deze prijs betreft door het oog van de naald gekropen. Het zou een verdiende 'overwinning' zijn wat mij betreft. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Op zaterdag 01 januari 2011 10:01:06 schreef Hongerige Wolf het volgende: Het is satire mensen. Satire s#cks. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten