Spring naar bijdragen

Yvette Laclé wint Gouden Bikini


Aanbevolen berichten

[preview]Yvette Laclé, oprichtster van de Evangelische Partij Nederland (EPN), heeft van de lezers van de christelijk-satirische website Goedgelovig.nl de Gouden Bikini 2010 gekregen.[/preview] De prijs gaat naar de persoon, kerk, of christelijke organisatie die zich op de meest wereldvreemde manier heeft onderscheiden. Bezoekers verkozen Laclé met 68 procent van de stemmen boven de Rooms-Katholieke kerk.

De Gouden-Bikiniprijs is vernoemd naar de Hunkemöllerbikini die in 2007 in Utrecht voor ophef zorgde. Het ChristenUnie raadslid Mirjam Bikker maakte toen bezwaar tegen een metershoge reclameposter van een vrouw in een minuscule gouden bikini aan de Oudegracht.

Laclé, voormalig ChristenUnie lid, richtte in 2010 een eigen politieke partij op. "Daarmee ventte ze vooral haar eigen stokpaardjes, pro-life, pro-Suriname en anti-homo uit", aldus een persbericht van Goedgelovig.nl. De EPN kreeg 942 stemmen bij de Tweede-Kamerverkiezingen en behaalde daarmee geen zetel.

Bron: Kerknieuws

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat 'Goedgelovig' en die 'prijs' 'Gouden Bikini' kunnen ze beter zo snel mogelijk afschaffen. Nu Laclé heeft gewonnen, vind ik dat niets en als de RKK had gewonnen, had ik dat ook niets gevonden. Het past christenen helemaal niet om een 'prijs' te geven voor 'slechtste' prestatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit artikeltje is letterlijk overgenomen van Goedgelovig.nl. Maar ik vind goedgelovig.nl niet de meest betrouwbare bron. Ik heb niks met die Laclé, maar de info die in dit artikel staat vind ik op zijn zachts gezegd nogal subjectief en puberaal, zoals Goedgelovig.nl zelf. Dus als je al bericht over een prijs van die site, schrijf dan zelf het stuk alsjeblieft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op zaterdag 01 januari 2011 09:38:37 schreef Skippy het volgende:

Dit artikeltje is letterlijk overgenomen van Goedgelovig.nl. Maar ik vind goedgelovig.nl niet de meest betrouwbare bron. Ik heb niks met die Laclé, maar de info die in dit artikel staat vind ik op zijn zachts gezegd nogal subjectief en puberaal, zoals Goedgelovig.nl zelf. Dus als je al bericht over een prijs van die site, schrijf dan zelf het stuk alsjeblieft.

Zie je profiel reactie smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid