Andere Jas 2 Geplaatst 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2007 Lachen! Ik heb ook wel eens met een koor gedrumt, dat staat altijd garant voor veel gezelligheid en je doet een bijdrage aan mooie samenzang. Gaaf man! Zonde dat het voor kinderdiensten is, anders was ik wel eens komen kijken als je moest optreden Link naar bericht Deel via andere websites
SethvanStee 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 ik speel gitaar heb een ibanez GRG 170 DX , wil ander snaren want deze zijn te dik speel een jaar ongeveer Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 ik uhhmmm... bespeel geen instrument, nou ja.. Ik gebruik m'n strot wel is met het meebrullen van liedjes, maar goed... keb geen top conditie + kost te veel inspanning en dat gaat niet samen met mijn luiheid... dus vandaar. En ik doe m'n ouders ook geen plezier mee. Telkens als ik een poging doe denkens ze dat de hond van hiernaast wordt verkracht mishandeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Ults 0 Geplaatst 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2008 ik speel sax, en ik speel alleen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten