Chappo 0 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Nou er lopen vast hier en daar nog wat kloeke gereformeerde jongemannen rond. Je riep me? Ursa riep je... Ik niet Ik vroeg het ook aan Ursa, niet aan jou Ik dacht Ursa het over mij had Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik riep je, drie keer. Link naar bericht Deel via andere websites
Chappo 0 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Hmm... Is niet de eerste keer dat ik mijn roeping misloop Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Vriendlief zei gisteren dat als ik hem ten huwelijk zou vragen, hij "ja" zou zeggen. Een tijdje geleden was dat nog anders. Op zulke momenten baal ik dat ik op dit ene vlak wèl traditioneel wil zijn en het van hem wil laten komen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Als je dan toch wil trouwen zou ik zeggen, verman je en vraag hem ten huwelijk. En ja, pun intended. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Nee, hij wil het zelf ook vragen op zijn manier, dus dat laat ik echt aan hem over Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Misschien zegt die dat omdat hij het zelf niet durft? mannen, ze kunnen soms zo kleintjes zijn Maar ik zou het zelf ook nooit vragen, omwille van 'het is romantischer als je kan vertellen hoe je vriend op je zijn knie voor je ging om je ten huwelijk te vragen' Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Hij zal het wel durven en hij zegt ook dat hij er niet heel lang mee gaat wachten, dus dan wacht ik gewoon eventjes af. Hij wist ook al hoe hij dat wou doen, dus ik heb er vertrouwen in. En idd, het is een heel romantisch idee. En ik moet al zo vaak het voortouw nemen Ik kwam trouwens zojuist dit filmpje tegen. Het lied is gezongen door Hilde Rens (Yasmine) die ook spreekt over haar grote liefde. Het trieste is dat die relatie is stukgelopen en dat uiteindelijk aanleiding was tot haar zelfmoord een paar jaar geleden. Het lied spreekt voor zich en het is een erg mooie en pure uitvoering. Ik krijg er persoonlijk kippenvel van. (Ik wou het gewoon even delen.) Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 * Me is verlieeeeeehiieeeffddd En het voelt goed Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ebbeloetje, Geniet ervan, spannend!!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Tralala... Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Tralala... Haha, vertel Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ursa, stout geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Nee hoor. Wel 'in een relatie'. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 @Ursa, Wat fijn joh!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten