Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 @bonavenatura: zou je de rollen van de spelers willen publiceren??? nu de stekker eruit is? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 13 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Rolverdeling 1. Ol Moth - Weerwolf 2. Ursa - Heksenkind 3. The Black Mathematician - Heks 4. Chealder - Weerwolf 5. Anastasia - Burger 6. Joëlle - Welp 7. Olorin - Droomwever 8. WonderfulStar - Jager 9. Josephina - Druïde 10. Machiavelli - Weerwolf 11. Anna02 - Burger 12. Wees een licht - Burger Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Mach, Ol Moth, Chealder - volgende keer gaan jullie er aan! Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ha, heb ik er goed aan gedaan jou niet te redden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Waarom? Ik was burger en ik had Olorin betoverd... tezamen waren wij een goed anti-weerwolven team geweest Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Nee, je hebt gelijk, ik heb even niet goed gelezen, dacht te hebben gezien dat je de welp was, maar die staat niet eens in de buurt. Ik had de eerste nacht de angst dat ik mogelijk de welp zou redden. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 14 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Waarom? Ik was burger en ik had Olorin betoverd... tezamen waren wij een goed anti-weerwolven team geweest Mwoah. Een voordeel zou zijn dat de Droomwever dan ook in leven was gebleven. Het was een nadeel zou zijn dat jullie ook alle burgers moesten uitmoorden om te kunnen winnen en jullie dus ook tegen TBM zouden keren. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Waarom is dat een nadeel? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Het stel/span/woeste relatie wint toch ook met de burgers? Nee, je hebt gelijk, ik heb even niet goed gelezen, dacht te hebben gezien dat je de welp was, maar die staat niet eens in de buurt. Ik had de eerste nacht de angst dat ik mogelijk de welp zou redden. Moet je volgende keer even een berichtje sturen: 'ben jij de welp?' Dan schrijf ik terug: 'neen'. Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Mach, Ol Moth, Chealder - volgende keer gaan jullie er aan! Sorry Ursa, maar het was niet mijn idee (ik stemde er alleen in toe, iemand moest de eerste zijn en het is altijd een wilde gok). Ik dacht eigenlijk dat Anastasia of Wees een licht de dromenwever was, omdat ze samen leken te werken. Of ze hadden elkaar gewoon al in vertrouwen genomen. Wel mooi dat we indirect de dromenwever er gelijk al uit hadden Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Pfft, was gewoon een toevalletje dat Wees een licht en ik op Mach hadden gestemd. Puur toeval. Dat dit reden zou zijn om vervolgens vermoord te worden, was ook te voorzien en gelukkig was TBM een nadenkende heks en heeft hij mij gered. Jammer dat er niet meer actief werd meegedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Het was ook omdat jullie op elkaar hadden gestemd bij de burgemeester verkiezingen. Overigens ook wel jammer dat Ol Moth net jou had uitgekozen om op te stemmen, anders was hij burgemeester geworden. Ja, vind het ook jammer dat het dood viel. Ik postte dan wel minder dan bij de andere twee spellen waar ik aan mee heb gedaan omdat ik het ook best druk heb, maar ik stemde wel. Was ik eindelijk een keer een toffe weerwolf en géén dromenwever/ziener... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 post ik eindelijk eens braaf... is het spel niet heel braaf... maar ik stemde wel!! gelukkig was ik net dood toen het paleis ineen viel... voelde ik daar niets meer van... Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Het stel/span/woeste relatie wint toch ook met de burgers? Nee, je hebt gelijk, ik heb even niet goed gelezen, dacht te hebben gezien dat je de welp was, maar die staat niet eens in de buurt. Ik had de eerste nacht de angst dat ik mogelijk de welp zou redden. Moet je volgende keer even een berichtje sturen: 'ben jij de welp?' Dan schrijf ik terug: 'neen'. Alsof dat zekerheid geeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik had wel het vermoeden dat Chealder weerwolf was, maar verder had ik geen flauw idee wat iedereens rol was... Ik was dit potje ook niet super actief, maar vind het toch wel jammer dat het topic nu gesloten is! Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Mag ik vragen waarom je mij vermoedde, Josephina? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Sorry sorry sorry mensen! Ik ben al 1,5 week niet thuis geweest, crisisopname :/ Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Het viel me al wel op dat je niet meer zo veel postte te laatste tijd, WS. Ik hoop dat het nu beter met je gaat! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten