Michiel 14 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Beste Credibler, We hebben het beloofd om het mogelijk te maken je oude profiel(berichten) op te halen. Met dank aan het programmeren van Camel kan dat vanaf nu via deze locatie. Je kan je profiel ophalen tot en met 3 september, daarna gaat de AT database off-line en is het niet meer mogelijk om op wat voor manier dan ook je profiel voor de archieven te bewaren. Veel plezier met je profiel en de berichten daarin. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Hé, wat leuk! Bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Als ik mijn profiel zou willen afdrukken, zou ik 105 a4tjes nodig hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Zelfs ik heb 'm bewaard (de 20 reacties die ik had). Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Als ik mijn profiel zou willen afdrukken, zou ik 105 a4tjes nodig hebben Een boekwerk dus. En wat is de datum van de eerste profielreactie? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 30-03-2007 door Jipke Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Mijn eerste is van Anne13, dat is nog eens lang geleden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Zo vind je nog eens iets: http://s153.photobucket.com/albums/s225 ... -03--2007/ Foto's van een Credible-meeting in 2007... ik herken maar een paar mensen. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Oh my.. En toen kwam ik berichtjes tegen van een oude vlam van me. En dan hebben we het over 2005. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Was dat niet de meeting waarbij Jipperd zichzelf knock-out sloeg? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Was dat niet de meeting waarbij Jipperd zichzelf knock-out sloeg? Waaat? Letterlijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ik weet de details er niet van want ik was er niet bij, maar het had iets te maken met honkbal, Jipperd& honkbalknuppel achter ThijsK aan, rare zwaai en Jipperd+bult plat in het gras. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ohhhja, dat heb ik idd nog meegekregen ja En het half jaar daarna werd er steeds nog gegiebeld als de combinatie Jipperd+honkbalknuppel gebruikt werd Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Cool! 1e reactie 10-11-2005 van rupz... Volgens mij is alles van daarvoor gewist.. Tenminste, ik was toen al maanden lid en ik zie een hint van Taam over gewiste berichten... (en een weekban.. oja die heb ik ook nog gehad XD) Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Was jij zo'n stouterd WS? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 NEE! Na weekban, maandban, permban... en weer terug mogen komen... Heb ik mij (bijna) altjd heeeeeeel netjes gedragen! En ik hou van mijn oude profielreacties, whahahha Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Cool!1e reactie 10-11-2005 van rupz... Volgens mij is alles van daarvoor gewist.. Tenminste, ik was toen al maanden lid en ik zie een hint van Taam over gewiste berichten... (en een weekban.. oja die heb ik ook nog gehad XD) Tja zo ging dat als je terug kwam na een permban dan werd je hele profiel verwijderd om met een schone lei te beginnen. En dat houdt je tot nu goed vol... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ik ben blij dat ik niet in 2005 of 2006 in de Crew heb gezeten. Wat een geSPAM zeg... nog meer dan nu! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Nou, ik krijg heimwee door mijn profiel! (het profielgespam dan he...) waarom moesten mensen ook al weer proberen volwassen te worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 NEE! Na weekban, maandban, permban... en weer terug mogen komen... Heb ik mij (bijna) altjd heeeeeeel netjes gedragen! En ik hou van mijn oude profielreacties, whahahha Hoe krijg je dat in Superman's naam voor elkaar? Het is echt een wonder dat ik hier nog vrij kan drentelen. Ik ben blij dat ik niet in 2005 of 2006 in de Crew heb gezeten. Wat een geSPAM zeg... nog meer dan nu! Those were the days, my friend... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Nou, ik krijg heimwee door mijn profiel! (het profielgespam dan he...) waarom moesten mensen ook al weer proberen volwassen te worden? Ik weet het niet. Wil je een PB met 'HOI!!1!'? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ja! En ik wil een schop onder mn kont van Gilrea, de ruimte in vliegen met Nath, gepoked worden door [zoekgeraakte] Amaterasu, de hippieshake doen met Taam en tot de slappe lach gekieteld worden door Holla. Wat een tijden... *droomt weg* Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ja WS, ik weet precies wat je bedoelt! Ik mis dat ook! Al dat leuke onzin gedoe, niemand die je dingen aanpraat, niemand die loze verwachtingen heeft van een ander. HEt gespam en gespank, het gelach en gegrap. Ik mis die dingen met jou, met Taam, Rodelion, Amaterasu en Huisgriezel en nog wat oude leden. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Open een topic om oude tijden te laten herleven. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ja WS, ik weet precies wat je bedoelt!Ik mis dat ook! Al dat leuke onzin gedoe, niemand die je dingen aanpraat, niemand die loze verwachtingen heeft van een ander. HEt gespam en gespank, het gelach en gegrap. Ik mis die dingen met jou, met Taam, Rodelion, Amaterasu en Huisgriezel en nog wat oude leden. Amen to that. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten