Spring naar bijdragen

Bewaar je oude AT profiel


Aanbevolen berichten

Beste Credibler,

We hebben het beloofd om het mogelijk te maken je oude profiel(berichten) op te halen. Met dank aan het programmeren van Camel kan dat vanaf nu via deze locatie. Je kan je profiel ophalen tot en met 3 september, daarna gaat de AT database off-line en is het niet meer mogelijk om op wat voor manier dan ook je profiel voor de archieven te bewaren.

Veel plezier met je profiel en de berichten daarin. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 59
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Cool!

1e reactie 10-11-2005 van rupz... Volgens mij is alles van daarvoor gewist.. Tenminste, ik was toen al maanden lid en ik zie een hint van Taam over gewiste berichten... (en een weekban.. oja die heb ik ook nog gehad XD)

Tja zo ging dat als je terug kwam na een permban dan werd je hele profiel verwijderd om met een schone lei te beginnen. :) En dat houdt je tot nu goed vol...

Link naar bericht
Deel via andere websites
NEE! :E

Na weekban, maandban, permban... en weer terug mogen komen... Heb ik mij (bijna) altjd heeeeeeel netjes gedragen! :E

En ik hou van mijn oude profielreacties, whahahha _O-

Hoe krijg je dat in Superman's naam voor elkaar?

Het is echt een wonder dat ik hier nog vrij kan drentelen. :)

Ik ben blij dat ik niet in 2005 of 2006 in de Crew heb gezeten. Wat een geSPAM zeg... nog meer dan nu! :P

Those were the days, my friend...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja WS, ik weet precies wat je bedoelt!

Ik mis dat ook! Al dat leuke onzin gedoe, niemand die je dingen aanpraat, niemand die loze verwachtingen heeft van een ander. HEt gespam en gespank, het gelach en gegrap.

Ik mis die dingen met jou, met Taam, Rodelion, Amaterasu en Huisgriezel en nog wat oude leden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja WS, ik weet precies wat je bedoelt!

Ik mis dat ook! Al dat leuke onzin gedoe, niemand die je dingen aanpraat, niemand die loze verwachtingen heeft van een ander. HEt gespam en gespank, het gelach en gegrap.

Ik mis die dingen met jou, met Taam, Rodelion, Amaterasu en Huisgriezel en nog wat oude leden.

Amen to that. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid