Archillion 0 Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Dit topic wordt griezelig met al die albino's. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Dit topic wordt griezelig met al die albino's. Nice^^ ik wil ook naar disneyland Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Dit topic wordt griezelig met al die albino's. Ik hoop maar dat die albino's dit niet lezen... Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Daarbij snap ik helemaal niet wat het fail of lol eraan is Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Daarbij snap ik helemaal niet wat het fail of lol eraan is Vroeger hadden we een 'Dit is pas lachen en/of mooi topic." Waar ze vaste klant was met eindeloze posts van deze aard. En nu probeert ze dit topic voor haar karretje te spannen. Dus al met al, wel een fail. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Daarbij snap ik helemaal niet wat het fail of lol eraan is Vroeger was iedereen dom en hetzelfde, nu is iedereen stoer en uniek Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Daarbij snap ik helemaal niet wat het fail of lol eraan is Vroeger hadden we een 'Dit is pas lachen en/of mooi topic." Waar ze vaste klant was met eindeloze posts van deze aard. En nu probeert ze dit topic voor haar karretje te spannen. Dus al met al, wel een fail. Ol Moth, heb jij weleens de theorie gehoord dat pestkoppen heel onzeker zijn EN hun slachtoffer stiekem heel aardig vinden? Dat gevoel krijg ik bij jou Het kan natuurlijk zijn dat het niet zo is en dat je ont-zet-tend stoer bent, maar je komt vooral gefrustreerd over. Sorry als het niet zo is, maar ik vind wel dat je het recht hebt om het te weten. Dat het averechts werkt zeg maar Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 So true Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Daarbij snap ik helemaal niet wat het fail of lol eraan is Vroeger hadden we een 'Dit is pas lachen en/of mooi topic." Waar ze vaste klant was met eindeloze posts van deze aard. En nu probeert ze dit topic voor haar karretje te spannen. Dus al met al, wel een fail. Ol Moth, heb jij weleens de theorie gehoord dat pestkoppen heel onzeker zijn EN hun slachtoffer stiekem heel aardig vinden? Dat gevoel krijg ik bij jou Het kan natuurlijk zijn dat het niet zo is en dat je ont-zet-tend stoer bent, maar je komt vooral gefrustreerd over. Sorry als het niet zo is, maar ik vind wel dat je het recht hebt om het te weten. Dat het averechts werkt zeg maar De post van Ol Moth kwam inderdaad niet echt aardig over. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Vroeger hadden we een 'Dit is pas lachen en/of mooi topic." Waar ze vaste klant was met eindeloze posts van deze aard. En nu probeert ze dit topic voor haar karretje te spannen. Dus al met al, wel een fail. Ol Moth, heb jij weleens de theorie gehoord dat pestkoppen heel onzeker zijn EN hun slachtoffer stiekem heel aardig vinden? Dat gevoel krijg ik bij jou Het kan natuurlijk zijn dat het niet zo is en dat je ont-zet-tend stoer bent, maar je komt vooral gefrustreerd over. Sorry als het niet zo is, maar ik vind wel dat je het recht hebt om het te weten. Dat het averechts werkt zeg maar De post van Ol Moth kwam inderdaad niet echt aardig over. Dat klopt. Dat was hij ook niet. Scherp hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ol Moth, heb jij weleens de theorie gehoord dat pestkoppen heel onzeker zijn EN hun slachtoffer stiekem heel aardig vinden? Dat gevoel krijg ik bij jou Het kan natuurlijk zijn dat het niet zo is en dat je ont-zet-tend stoer bent, maar je komt vooral gefrustreerd over. Sorry als het niet zo is, maar ik vind wel dat je het recht hebt om het te weten. Dat het averechts werkt zeg maar De post van Ol Moth kwam inderdaad niet echt aardig over. Dat klopt. Dat was hij ook niet. Scherp hoor. Ik ben altijd voorstander van vriendelijk met elkaar omgaan, in lijn met de Bijbel. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Enkele dingetjes tegengekomen op facebook: 'Paardrijden in Hindeloopen is nooit grappig.' -JoostG. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Heerlijk^^ Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 @MarinusCopy, wat is er met het getal 25.8069? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 vierkantwortel (666)=25,8069 root <->wortel Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 http://tvolen.be/2012/02/21/wachten-op- ... -betalend/ Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Stelletje zotten Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 -lama Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten