Spring naar bijdragen

weerwolven II, de peiling


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik zat even te denken: moet de Cupido niet zijn ding doen vóór de weerwolven? Anders heb je kans dat een weerwolf per ongeluk diens geliefde opeet in de eerste nacht (over consumptie van je relatie gesproken..).

Wat denk jij ilsefecit? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

De burgemeester moet nu gekozen worden, dat had ik niet helemaal door. Het is jammer dat het verhaal nu is aangekomen bij de dood van Ronald maar dat de jager geen keuze maakt waardoor het spel een beetje vastloopt. Het zou mooi zijn als iedereen die zich voor het spel heeft aangemeld, en zeker de mensen met bijzondere rollen, ook daadwerkelijk iets zouden doen. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tevreden, Bona? :#

Bona had jou verteld om mij te doden?

De burgemeester moet nu gekozen worden, dat had ik niet helemaal door. Het is jammer dat het verhaal nu is aangekomen bij de dood van Ronald maar dat de jager geen keuze maakt waardoor het spel een beetje vastloopt. Het zou mooi zijn als iedereen die zich voor het spel heeft aangemeld, en zeker de mensen met bijzondere rollen, ook daadwerkelijk iets zouden doen. :#
Link naar bericht
Deel via andere websites

Sinds wanneer mag je op jezelf stemmen?

* Je kunt niet op jezelf stemmen.

En de heks kon toch met een drankje kiezen iemand in leven te houden.. Dat gaat moeilijk als diegene eerst opgegeten wordt voor de heks aan de beurt komt...

Heks

De heks krijgt éénmaal per nacht te zien wie de weerwolven gaan ombrengen en kan kiezen diegene in leven te houden. Ook kan zij een drankje brouwen waardoor iemand doodgaat. Beide kan zij/hij slechts één keer doen.

* Nadat de heks zijn/haar krachten heeft gebruikt is diegene een gewone burger.

Dus de heks kan nu alleen nog iemand in leven houden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou, ik dacht dat je niet op jezelf mocht stemmen om vermoord te worden, en ik wist het niet zeker, dus ik heb Ol Moth maar het voordeel van de twijfel gekregen.

En voor de rest, sorry, ik moet het nog een beetje leren :#

Het heeft de uitkomst toch niet beslissend beïnvloed dus er is niks aan de hand.

Je doet het prima! :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sinds wanneer mag je op jezelf stemmen?
* Je kunt niet op jezelf stemmen.

Scherp. :)

En de heks kon toch met een drankje kiezen iemand in leven te houden.. Dat gaat moeilijk als diegene eerst opgegeten wordt voor de heks aan de beurt komt...
Heks

De heks krijgt éénmaal per nacht te zien wie de weerwolven gaan ombrengen en kan kiezen diegene in leven te houden. Ook kan zij een drankje brouwen waardoor iemand doodgaat. Beide kan zij/hij slechts één keer doen.

* Nadat de heks zijn/haar krachten heeft gebruikt is diegene een gewone burger.

Dus de heks kan nu alleen nog iemand in leven houden?

Jeps.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid