WonderfulStar 0 Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 En zie hier het resultaat! Tip: leer er wat van Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik zat even te denken: moet de Cupido niet zijn ding doen vóór de weerwolven? Anders heb je kans dat een weerwolf per ongeluk diens geliefde opeet in de eerste nacht (over consumptie van je relatie gesproken..). Wat denk jij ilsefecit? Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 13 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Cupido heeft zijn ding al gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Excuses, heb even niet de inspiratie en energie om een verhaalstuk te maken, vanavond komt er weer iets. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Aaaah kan iemand aub dat lijk weghalen? Okee.. Wou gewoon even mn complimenten geven. Vind het spannend!! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 De burgemeester moet nu gekozen worden, dat had ik niet helemaal door. Het is jammer dat het verhaal nu is aangekomen bij de dood van Ronald maar dat de jager geen keuze maakt waardoor het spel een beetje vastloopt. Het zou mooi zijn als iedereen die zich voor het spel heeft aangemeld, en zeker de mensen met bijzondere rollen, ook daadwerkelijk iets zouden doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ronald heeft een keuze gemaakt. Een goeie. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Nu zijn we helemaal stuurloos, wie zal ons leiden? ;_; Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 ? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik maak even een bruggetje van de dode rector naar een mogelijke burgemeester. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Aha. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Waah, meteen al de jager en weerwolf dood. Dit wordt een snel potje. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Vergeet de ziener niet Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Stelletje ratten... Ik wens de overige weerwolven alle succes toe! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Moehahahahaha Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Tevreden, Bona? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Tevreden, Bona? Bona had jou verteld om mij te doden? Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Tevreden, Bona? Bona had jou verteld om mij te doden? De burgemeester moet nu gekozen worden, dat had ik niet helemaal door. Het is jammer dat het verhaal nu is aangekomen bij de dood van Ronald maar dat de jager geen keuze maakt waardoor het spel een beetje vastloopt. Het zou mooi zijn als iedereen die zich voor het spel heeft aangemeld, en zeker de mensen met bijzondere rollen, ook daadwerkelijk iets zouden doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Te vroeg geklaagd (zoals gewoonlijk). Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 We zijn nu nog met zeven, toch? Een waar wonder dat het stelletje de eerste ronde overleefd heeft... Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Er waren: - 3 weerwolven - 3 burgers - 1 ziener - 1 heks - 1 jager - 1 cupido Er zijn nog: - 2 weerwolven - 3 burgers - 1 heks - 1 cupido Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Sinds wanneer mag je op jezelf stemmen? * Je kunt niet op jezelf stemmen. En de heks kon toch met een drankje kiezen iemand in leven te houden.. Dat gaat moeilijk als diegene eerst opgegeten wordt voor de heks aan de beurt komt... HeksDe heks krijgt éénmaal per nacht te zien wie de weerwolven gaan ombrengen en kan kiezen diegene in leven te houden. Ook kan zij een drankje brouwen waardoor iemand doodgaat. Beide kan zij/hij slechts één keer doen. * Nadat de heks zijn/haar krachten heeft gebruikt is diegene een gewone burger. Dus de heks kan nu alleen nog iemand in leven houden? Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Nou, ik dacht dat je niet op jezelf mocht stemmen om vermoord te worden, en ik wist het niet zeker, dus ik heb Ol Moth maar het voordeel van de twijfel gekregen. En voor de rest, sorry, ik moet het nog een beetje leren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Nou, ik dacht dat je niet op jezelf mocht stemmen om vermoord te worden, en ik wist het niet zeker, dus ik heb Ol Moth maar het voordeel van de twijfel gekregen.En voor de rest, sorry, ik moet het nog een beetje leren Het heeft de uitkomst toch niet beslissend beïnvloed dus er is niks aan de hand.Je doet het prima! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Sinds wanneer mag je op jezelf stemmen?* Je kunt niet op jezelf stemmen. Scherp. En de heks kon toch met een drankje kiezen iemand in leven te houden.. Dat gaat moeilijk als diegene eerst opgegeten wordt voor de heks aan de beurt komt...HeksDe heks krijgt éénmaal per nacht te zien wie de weerwolven gaan ombrengen en kan kiezen diegene in leven te houden. Ook kan zij een drankje brouwen waardoor iemand doodgaat. Beide kan zij/hij slechts één keer doen. * Nadat de heks zijn/haar krachten heeft gebruikt is diegene een gewone burger. Dus de heks kan nu alleen nog iemand in leven houden? Jeps. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten