Spring naar bijdragen

Crew wisselingen in formaat


Aanbevolen berichten

We zijn er uit! In navolging van dit topic hebben we vier mensen bereid gevonden om een bijdrage te leveren aan Credible. Maar zoals altijd in het bestaan van de crew gaat het aanstellen van nieuwe mensen gepaard met afscheid. Iriacythe heeft al eerder kenbaar gemaakt te stoppen met haar taken. Helaas heeft Olorin door persoonlijke omstandigheden moeten besluiten te stoppen. Beide bedankt en tot ziens.

Vanaf nu zijn Chealder, Floes, Hongerige Wolf en ...me... crewlid. Omdat het e-mailen met ... in een naam altijd lastig is is ...me... vanaf vandaag Josephina. We zijn blij met de versterkingen en wensen hen veel wijsheid en succes.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Leuk! Veel succes allevier!

Dankjewel. Ik moet me komend weekend maar even proberen in te lezen. Dan begrijp ik ook waar alle knopjes voor dienen ;)

Vrouwen lezen eerst de handleiding terwijl mannen meteen op alle knoppen gaan drukken om te zien wat er gebeurd. :#
Link naar bericht
Deel via andere websites
Leuk! Veel succes allevier!

Dankjewel. Ik moet me komend weekend maar even proberen in te lezen. Dan begrijp ik ook waar alle knopjes voor dienen ;)

Vrouwen lezen eerst de handleiding terwijl mannen meteen op alle knoppen gaan drukken om te zien wat er gebeurd. :#

Hoe waar! :# :# _O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid