Michiel 14 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 We zijn er uit! In navolging van dit topic hebben we vier mensen bereid gevonden om een bijdrage te leveren aan Credible. Maar zoals altijd in het bestaan van de crew gaat het aanstellen van nieuwe mensen gepaard met afscheid. Iriacythe heeft al eerder kenbaar gemaakt te stoppen met haar taken. Helaas heeft Olorin door persoonlijke omstandigheden moeten besluiten te stoppen. Beide bedankt en tot ziens. Vanaf nu zijn Chealder, Floes, Hongerige Wolf en ...me... crewlid. Omdat het e-mailen met ... in een naam altijd lastig is is ...me... vanaf vandaag Josephina. We zijn blij met de versterkingen en wensen hen veel wijsheid en succes. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Leuk! Gefeliciteerd en veel succes. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Het aantal X-chromosomen in de crew neemt zo wel lekker toe. Is Michiel de nieuwe Khadaffi? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 29 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Vrouwen aan de macht! Succes, nieuwe crewleden!! Iriacynthe en Olorin, bedankt!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Veel succes en daadkracht toegewenst. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Leuk! Veel succes allevier! Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 * Chealder pakt een wapenstok en kijkt streng de groep rond. Haha, bedankt! Is wel even wennen om mijn naam nu in het blauw te zien. Eerst maar eens rustig ontdekken hoe alles werkt, voordat ik opeens alle posts delete Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Niet per ongeluk het hele forum op zwart gooien Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Niet per ongeluk het hele forum op zwart gooien Geloof me, ik heb het geprobeerd. Werkt niet Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Oh, en welkom allemaal. Olorin en Iria, bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Niet per ongeluk het hele forum op zwart gooien Geloof me, ik heb het geprobeerd. Werkt niet Zolang je maar van de fp afblijft vind ik alles best Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Helaas heeft Olorin door persoonlijke omstandigheden moeten besluiten te stoppen. Beide bedankt en tot ziens.Laat me raden: Iriacynthe is eruit gegaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Heel erg bedankt Iria en Olorin. En succes voor de rest Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Helaas heeft Olorin door persoonlijke omstandigheden moeten besluiten te stoppen. Beide bedankt en tot ziens.Laat me raden: Iriacynthe is eruit gegaan. Je bent weer heerlijk positief enzo Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Helaas heeft Olorin door persoonlijke omstandigheden moeten besluiten te stoppen. Beide bedankt en tot ziens.Laat me raden: Iriacynthe is eruit gegaan. Je bent weer heerlijk positief enzo Huh? Link naar bericht Deel via andere websites
Dave 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Gefeliciteerd Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 * ziet Chealder een stok pakken en tovert een shotgun uit haar broekspijp.. Kom maar op Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 't Is wel weer even spannend om in een forumcrew te zitten. Bedankt voor de succeswensen Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Leuk! Veel succes allevier! Dankjewel. Ik moet me komend weekend maar even proberen in te lezen. Dan begrijp ik ook waar alle knopjes voor dienen Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Sjonge... veel succes en omdat dit credible is wens ik jullie ook Gods zegen toe Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Leuk! Veel succes allevier! Dankjewel. Ik moet me komend weekend maar even proberen in te lezen. Dan begrijp ik ook waar alle knopjes voor dienen Vrouwen lezen eerst de handleiding terwijl mannen meteen op alle knoppen gaan drukken om te zien wat er gebeurd. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Leuk! Veel succes allevier! Dankjewel. Ik moet me komend weekend maar even proberen in te lezen. Dan begrijp ik ook waar alle knopjes voor dienen Hahaha, voordat je alles hebt gelezen ben je rustig een paar jaar verder Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Leuk! Veel succes allevier! Dankjewel. Ik moet me komend weekend maar even proberen in te lezen. Dan begrijp ik ook waar alle knopjes voor dienen Vrouwen lezen eerst de handleiding terwijl mannen meteen op alle knoppen gaan drukken om te zien wat er gebeurd. Hoe waar! :# Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ja maar na het lezen van de handleiding worden we er alsnog bij geroepen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten