Spring naar bijdragen

Historisch moment Credible.nl


Aanbevolen berichten

Nouja, ik ben misschien iets te fel tegen geweest.

De term 'wereldkundig maken' resulteerde bij mij in een heel scala aan vermeende 'wat als' 'via via' 'en als iemand mij nou een idioot vind en voor gek wil zetten op twitter' 'maar die user heeft misschien wel twittercontact met die', en vul nog maar een lijst met vergezochte [wheeeeeeelp] scenario's in.

Vooral het stukje [mensen vinden mij een idioot en gaan nu details op twitter verspreiden zodat ze eens lekker kunnen lachen] etc.

Ja ik weet dat dat niet even reëel is als het in mijn hoofd klinkt. Verstand+gevoel=niet helemaal op één lijn. Nu ik het typ klinkt het behoorlijk dom :$

Enige verschil dat ik zie qua veiligheidsgevoel tussen hier en twitter is dat hier een bepaalde doelgroep komt (christenen / mensen met interesse in het christendom) en op twitter alle mensen. Nu is niet de doelgroep wat ik het verschil vind, maar meer dat de mensen in mijn omgeving en en deel van mijn privéleven absoluut niet binnen die doelgroep vallen en de kans erg klein is dat die ooit op credible zouden belanden, terwijl er wel credible leden zijn die [viavia, jaja] contact hebben met mensen uit mijn privéleven. En dus mijn angst is dat toevallig zo iemand iets linkt naar twitter, waar dus weer mensen uit mijn dagelijks leven het eventueel zouden kunnen lezen.

En ik besef me nu dat dat eigenlijk wel heel erg vergezocht is en vast ook belachelijk klinkt en ik schaam me nu eigenlijk ook wel dat ik er zo'n drama van heb gemaakt :$

In mijn hoofd leek het zo logisch :P

Het drama viel wel mee. :)

Mijn aanbod dat ik gedaan heb aan je staat nog steeds open...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een ander punt is dat ik nog zal zorgen dat subfora opgeruimd gaan worden, dat hele oude topics naar het BA gaan (dus niet zichtbaar voor gasten en dus geen Twitter optie). Alleen moet ik nog even bedenken hoe we daar goed invulling aan willen geven. Ik zit er ook aan te denken een archief te maken dat gebruikers niet kunnen inzien, maar de beheerders.

Druist dat niet in tegen de idee dat alles beschikbaar moest blijven voor de users? Of heb ik dat verkeerd onthouden/mislazen/misgeïnterperteerd/nietgesnapt*?

*Doorhalen wat niet past.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Druist dat niet in tegen de idee dat alles beschikbaar moest blijven voor de users? Of heb ik dat verkeerd onthouden/mislazen/misgeïnterperteerd/nietgesnapt*?

*Doorhalen wat niet past.

Er is een voorstel gedaan om historie wat op te schonen en dat nemen we over. Idee is om oude topics naar het BA te zetten, waarbij ik een gedachte heb om ook topics eventueel geheel uit het zicht te halen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het drama viel wel mee. :)

Mijn aanbod dat ik gedaan heb aan je staat nog steeds open...

Bedankt :) De 'ergste' dingen heb ik een tijdje geleden al contact over gehad en zijn verwijderd. De verdere losse details staan verspreid over heel veel topics waarvan ik niet echt meer weet wat ik waar gepost heb. En ik zie het niet zo zitten om alle topics met een serieuzere lading door te spitten. Ik ben zelf onvoorzichtig geweest, de meest persoonlijke dingen zijn verwijderd en de rest valt onder eventuele consequenties.

Ik vind het trouwens wel heel tof dat je me hierin een hand wilt reiken, heel fijn :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het drama viel wel mee. :)

Mijn aanbod dat ik gedaan heb aan je staat nog steeds open...

Bedankt :) De 'ergste' dingen heb ik een tijdje geleden al contact over gehad en zijn verwijderd. De verdere losse details staan verspreid over heel veel topics waarvan ik niet echt meer weet wat ik waar gepost heb. En ik zie het niet zo zitten om alle topics met een serieuzere lading door te spitten. Ik ben zelf onvoorzichtig geweest, de meest persoonlijke dingen zijn verwijderd en de rest valt onder eventuele consequenties.

Ik vind het trouwens wel heel tof dat je me hierin een hand wilt reiken, heel fijn :)

Ik mis precies een stukje, maar ik denk dat ik een vermoeden heb waar dit over gaat:) Tof dat ze je even helpen inderdaad:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

He, jammer van de profielen! -O-

Leuk, die twitteroptie, zelf doe ik niet aan twitter maar het lijkt wel een belangrijk sociaal medium waar vele mensen wat mee doen, ik denk dat het goed is om daar als forum in mee te gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vind het ook wel vervelend dat nu alles op twitter kan komen. Dat het hier openbaar is klopt, maar daarom hoeft het nog niet verder verspreid te worden... ik post niet zo veel meer hier, maar heb dat wel gedaan in het verleden. Wie weet heb ik idd wel vijanden die ook weten wie ik ben en die vervelend willen doen.. kweenie, ik vind het een beetje een raar idee..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat laatste weet ik ook niet, maar op twitter blijft het ook beperkt tot degene die het twittert en de mensen die dat volgen. Tenzij heel NL gaat lopen retweeten. Wat dat betreft, een beetje naamsbekendheid is ook niet verkeerd... Overigens, nieuwe topics, fp-artikelen en de bijbeltekst van de dag staan allang op twitter via het Credible-twitterkanaal (met elke dag meer followers :D).

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid