tucker 28 Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Dus ik ben niet de enige met een familie die niet gelovig is? Apart Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Tucker, ...me..., van harte gefeliciteerd met de toetreding tot de Kerk en welkom als broeder en zuster in Christus. Dankjewel! Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Dus ik ben niet de enige met een familie die niet gelovig is? Apart Nee, hoor... Ik ken er zelfs wel meer Hoe heeft jouw familie de viering gevonden? Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Heel indrukwekkend. Ik had ook een half legertje vrienden meegesleurd en ook zij zijn geraakt geweest door de dienst. Alle lof voor de priesters en pastores overigens, het was allemaal prachtig verzorgd ook. Er waren zelfs banken gereserveerd voor de mensen die ik had uitgenodigd en voor de mensen die een tweede dopeling had meegebracht. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten