Gast Anon_phpbb Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Kan iemand mij helpen het volgende theologisch raadsel op te lossen? Ik zie verschillende malen in Mattheus staan dat Jezus teksten aanhaalt ("want er staat geschreven ...") Daarna probeer ik deze teksten op te zoeken in het oude testament, maar vind ik deze nergens terug. Weet iemand bijvoorbeeld waar de volgende tekst terug te vinden is? Onderweg zei Jezus tegen hen: ‘Jullie zullen mij deze nacht allemaal afvallen, want er staat geschreven: “Ik zal de herder doden, en de schapen van zijn kudde zullen uiteengedreven worden.†Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 In de Herziene Statenvertaling wordt naar de volgende tekst verwezen. Bijbelcitaat {SIMPLETEXT}:7 Zwaard, ontwaak! Verhef je tegen mijn herder, tegen de man met wie ik mij verbonden heb – spreekt de HEER van de hemelse machten. Dood de herder, zodat de schapen verdwalen. Weerloos als ze zijn zal ik ze treffen. Link naar bericht Deel via andere websites
Chappo 0 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 haha, je was me net voor Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 haha, je was me net voor Nou, dan delen we de prijs Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 En Gaston wat is de prijs die Chappo en Eulogia krijgen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 De Holy Fridge: Link naar bericht Deel via andere websites
Dave 0 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Een fridge met aureool lijkt me wel wat Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 slotje Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten