Michiel 14 Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Met de overgang naar PHPBB schieten sommige zaken er tussendoor. Een daarvan is Ursa, nu is dat in dit geval geen probleem, omdat we vanuit de crew blij zijn met zijn versterking van het team. Ursa doet dan ook goed mee op de categorie Geloof. Succes met het verdere moderatiewerk! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Leuke mod! Ga zo door Ursy! Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 ah leuk! Zo wordt het hoge noorden goed vertegenwoordigd Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 En wie zijn er vanuit het diepe zuiden? Keep up the good work ursa:) Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Leuk. Succes! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ohjee, straks mag er op dit forum alleen nog maar fries of gronings gepraat worden.. Ik voorzie een coupe! Succes met je nieuwe taken Ursa Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ohjee, straks mag er op dit forum alleen nog maar fries of gronings gepraat worden.. Ik voorzie een coupe!Succes met je nieuwe taken Ursa Ik zeg Fries En natuurlijk veel succes Ursa Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Je kunt vast een language pack in het Frysk en Nedersaksisch downloaden.. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Misschien zitten die talen al wel in google translate? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Close Enough Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 En wie zijn er vanuit het diepe zuiden? Keep up the good work ursa:) Hoe diep wil je dat zuiden precies hebben? Goed bezig Ursa! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Bedankt voor alle felicitaties! Zometeen maar even de post van Raido modereren; omreden ik stoa gain Frais tou op t forum. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Yay, een guppie in de crew Veel succes, je gaat het vast goed doen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten