Spring naar bijdragen

Foto's maken in de kerk


Aanbevolen berichten

In principe is het bij ons niet gebruikelijk tijdens een dienst, bij opdragingen, vieringen en huwelijken wordt het wel gedaan. Nu zal ik ook eerlijk zeggen dat we (nog) geen eigen gebouw hebben en dus op zondag een ruimte in een buurthuis huren.. Dus dan ligt het denk ik al iets anders. Eigenlijk verder niet heel erg bij stil gestaan, zal eens vragen dit weekend hoe het standpunt daarover is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wens touristen veel sterkte onze kapel te vinden, maar dat terzijde vind ik foto's maken prima zonder flits en idiote klikgeluidjes.

Tijdens de dienst gebeurd het volgens mij nooit, of het moet de openings- en naamdagdienst zijn van de unief.. dan wordt de rector enzo vaak wel vastgelegd op de gevoelige plaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Bij de bruiloft van mijn zus zijn gewoon tijdens de dienst foto's gemaakt. Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen.... De fotograaf kon zich zo verplaatsen dat deze niet "zichtbaar" was. Dus ik zie geen enkele reden waarom het niet zou mogen....

En bij mij in de gemeente worden ook regelmatig foto's gemaakt bijvoorbeeld met een doop dienst, jeugddienst miss soms licht storend omdat er iemand heen en weer loopt. Maar een bezwaar ertegen of wat dan ook heb ik totaal niet...

En ik vind bij een bruiloft foto's maken tijdens de dienst moet gewoon kunnen, er zijn altijd belangstellenden die de foto's na afloop willen zien. en ook voor het nageslacht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik neem aan dat tucker doelt op die belachelijke geluidjes die in compactcamera's en telefoons gestopt worden. Want het geluid van een klikkende (d)slr is geen idioot geluid maar muziek in mijn oren. :P

Precies ja. Ik wilde eerst ook zeggen dat hij dan maar een stille (d)slr moest kopen tot ik bedacht dat hij het ws over die rare geluidjes uit die kleine dingen had. Mijn vorige mobieltjescamera zat zelfs een soort 'piep' in als een badeendje dat ik kon instellen al 'klik'-geluid. Hoogst irritant.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid