Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Nee, net niet, maar het komt er wel in de buurt. 'In de buurt' is niet hetzelfde lijkt mij. En ik heb de Focus niet nodig, sorry. Link naar bericht Deel via andere websites
AFromFlevo 0 Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 'In de buurt' is niet hetzelfde lijkt mij. En ik heb de Focus niet nodig, sorry. Nee, maar in de praktijk wel een goede regel. Dus eigenlijk heb je de Focus net zo hard nodig als je het zelf ontkent Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Maar goed. Foto's maken in de kerk dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Laatst werd er bij mij in de kerk een foto gemaakt van een meisje dat een pion mocht verplaatsen op een bord over de levensweg van Jezus, en na de dienst werden er weleens foto's gemaakt van mensen die in een of ander boekje moesten. Verder eigenlijk nooit. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 AfromFlevo heeft gelijk, en Raido: auteursrecht is wat anders dan portretrecht. Link naar bericht Deel via andere websites
AFromFlevo 0 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Oh ja, ook een keer gedaan, tijdens een preek vier foto's gemaakt, die aan het einde van de preek nog geprojecteerd moesten worden. Was wel even stress, maar goed ik de dag ervoor kon oefenen i.v.m. instellingen van zowel camera als beamer. Link naar bericht Deel via andere websites
Elvira 0 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 In principe is het bij ons niet gebruikelijk tijdens een dienst, bij opdragingen, vieringen en huwelijken wordt het wel gedaan. Nu zal ik ook eerlijk zeggen dat we (nog) geen eigen gebouw hebben en dus op zondag een ruimte in een buurthuis huren.. Dus dan ligt het denk ik al iets anders. Eigenlijk verder niet heel erg bij stil gestaan, zal eens vragen dit weekend hoe het standpunt daarover is. Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik wens touristen veel sterkte onze kapel te vinden, maar dat terzijde vind ik foto's maken prima zonder flits en idiote klikgeluidjes. Tijdens de dienst gebeurd het volgens mij nooit, of het moet de openings- en naamdagdienst zijn van de unief.. dan wordt de rector enzo vaak wel vastgelegd op de gevoelige plaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Bij de bruiloft van mijn zus zijn gewoon tijdens de dienst foto's gemaakt. Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen.... De fotograaf kon zich zo verplaatsen dat deze niet "zichtbaar" was. Dus ik zie geen enkele reden waarom het niet zou mogen.... En bij mij in de gemeente worden ook regelmatig foto's gemaakt bijvoorbeeld met een doop dienst, jeugddienst miss soms licht storend omdat er iemand heen en weer loopt. Maar een bezwaar ertegen of wat dan ook heb ik totaal niet... En ik vind bij een bruiloft foto's maken tijdens de dienst moet gewoon kunnen, er zijn altijd belangstellenden die de foto's na afloop willen zien. en ook voor het nageslacht Link naar bericht Deel via andere websites
AFromFlevo 0 Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 zonder flits en idiote klikgeluidjes. Ja kom nou, we fotograferen niet allemaal met laagwaardige electronica waarvan het geluid naar wens uit kan. De echte klik van een DSLR mag nooit verloren gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik neem aan dat tucker doelt op die belachelijke geluidjes die in compactcamera's en telefoons gestopt worden. Want het geluid van een klikkende (d)slr is geen idioot geluid maar muziek in mijn oren. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik neem aan dat tucker doelt op die belachelijke geluidjes die in compactcamera's en telefoons gestopt worden. Want het geluid van een klikkende (d)slr is geen idioot geluid maar muziek in mijn oren. Precies ja. Ik wilde eerst ook zeggen dat hij dan maar een stille (d)slr moest kopen tot ik bedacht dat hij het ws over die rare geluidjes uit die kleine dingen had. Mijn vorige mobieltjescamera zat zelfs een soort 'piep' in als een badeendje dat ik kon instellen al 'klik'-geluid. Hoogst irritant. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten