aegron 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 niks. helemaal niks. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Quote: Op dinsdag 01 februari 2011 11:30:22 schreef aegron het volgende: niks. helemaal niks. Jij werkt op een pc met alleen een terminal? Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Een foto van mijn neefje, toen hij een paar dagen oud was Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Uploaded with ImageShack.us Samengevoegd: Ben trouwens nog niet helemaal tevreden over mijn dock. Ik zoek nog een mooiere houtkleurige of iets anders wat bij deze mooie achtergrond past, en bij mijn andere seizoens achtergronden. Maar Michiel, ga jij ook nog je achtergrond posten? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Quote: Op dinsdag 01 februari 2011 12:26:30 schreef Ol Moth het volgende: Maar Michiel, ga jij ook nog je achtergrond posten? De werk achtergrond: en thuis een foto uit Canada, Grouse Mountain zicht op Greater Vancouver Area. Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Quote: Op dinsdag 01 februari 2011 13:06:32 schreef Michiel het volgende: [...]De werk achtergrond: [afbeelding] en thuis een foto uit Canada, Grouse Mountain zicht op Greater Vancouver Area. gelukkig, ik ben niet de enige Linux gebruiker... Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Quote: Op dinsdag 01 februari 2011 14:31:36 schreef RaiN het volgende: [...] gelukkig, ik ben niet de enige Linux gebruiker... Mijn tiende icoontje van links. Vmware met Ubuntu 10.10 Link naar bericht Deel via andere websites
aegron 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Quote: Op dinsdag 01 februari 2011 11:33:44 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Jij werkt op een pc met alleen een terminal? Nee, maar ik heb een vreselijke hekel aan de schermvervuiling, dus ik heb een egaal blauwe achtergrond en een bureaublad iconen uitgeschakeld. Lekker rustig. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Quote: Op dinsdag 01 februari 2011 14:31:36 schreef RaiN het volgende: gelukkig, ik ben niet de enige Linux gebruiker... Op werk is het meer een statement maken, thuis OpenSuse al weer een jaar of 4. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Quote: Op dinsdag 01 februari 2011 14:31:36 schreef RaiN het volgende: [...] gelukkig, ik ben niet de enige Linux gebruiker... Ben je ook niet hoor Maar soms is Linux geen uitkomst op een thuis pc, en soms wel Link naar bericht Deel via andere websites
WillemV 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 mijn bureaublad wisselt om de vijf minuten, dus heb ik er eentje uit gepikt. Uploaded with ImageShack.us Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Voor Ol Moth, mijn achtergrond op het moment: Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Oeh, dat is een mooie achtergrond. Zelfgemaakte foto? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Die heb ik op mijn werk staan Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Quote: Op woensdag 02 februari 2011 22:27:03 schreef Ol Moth het volgende: Oeh, dat is een mooie achtergrond. Zelfgemaakte foto? Ja, alweer bijna 5 jaar geleden. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Konpeito, Japanse snoepjes: Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Wisselt elke 2 uur, op het moment: Taakbalk bovenin, lekker voor je nek En een ticker die aftelt tot de trouwdag, hihi. Samengevoegd: Whoops, er staan nog allemaal liefdesbrieven op mijn bureaublad, haha Link naar bericht Deel via andere websites
muymchick 0 Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 ik heb een foto van mij, mijn moeder en 1 van mijn lieve achterneichtjes Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 En weer vernieuwd: Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Zo ziet de desktop van mijn Ubuntu-machine eruit: Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Quote: Op woensdag 02 februari 2011 22:31:12 schreef Morphogenesis het volgende: [afbeelding] Die heb ik op mijn werk staan Hoe kun je hier nou doorheen kijken met al die druppels op je scherm? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Wellicht heb ik dat dan wel express.. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Dit kunstwerkje op dit moment, maar dan natuurlijk uitgesneden tot mijn eigen resolutie. "Mooi, maar... wat is het?" Gewoon, een deeltje van het universum. Op clusterniveau. Dus die grote lege ruimte met sterren enzo. "Dus die stipjes zijn allemaal sterren?" Nou nee, niet helemaal. Het zijn namelijk sterrenstélsels, om precies te zijn. Elk stipje staat voor een stelsel van zo'n honderd miljard sterren of meer. Of misschien meerdere sterrenstelsels, gezien de wat beperkte resolutie van de afbeelding. Misschien dat hier onze melkweg ook ergens op staat, maar dat weet ik niet. En al die sterrenstelsels zijn prachtig bij elkaar geclusterd in mooie draderige vormen. "Dan voel je je zeker nu wel héél erg klein en nederig?" Yep. En ook minder eenzaam, want als de kaarten er zó bijliggen, en dat liggen ze, dan kan ik niet meer geloven dat de aarde als enige leven zou bevatten. Zeg nu zelf, is het geen schoonheid? Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Blauw met in het midden een fotootje van mijn vriendinnetje. En teveel pictogrammen. ;/ Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten