Ursa 1 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 LOL, hij schopt inderdaad tegen vanalles en nogwat. Mijn kerk/richting staat er gelukkig niet tussen. Dat suggereert dat de makert de TULIP onderschrijft. Enfin, het verhaal over 1844-1914-1925-1975-1994-2011 was wel duidelijk en niet meteen lasterend. Daarbij, 'SpongeBob and Sodomy' heeft toch op z'n minst een kern van waarheid? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Die site hangt van laster en haat aan elkaar. Dat stuk over Camping vormt daar geen uitzondering op, of het nu feiten bevat of niet. Ik hou daar niet van. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Een site met artikelen als:-God Hasn't Lifted His Ban Against Walt Disney! -Democracy is NOT Freedom! -Learn the sickening TRUTH about 9-11 -SpongeBob and Sodomy -Satanism in the Vatican -Homosexuals Target Children -Real voice recordings from Hell Etc. Neem ik per definitie niet serieus. Dat moet je me vergeven. Laat ik het zo zeggen: het klinkt niet alsof de meeste artikelschrijvers op deze website gehinderd worden door enige kennis. Link naar bericht Deel via andere websites
One-4-All 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Komt Jezus terug, als mens ? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
One-4-All 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Dank voor je snelle antwoord Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 De vraag is natuurlijk wat je bedoelt met 'als mens'. Het is niet zo dat er reïncarnatie plaatsvindt, of dat Jezus nog een keer geboren moet worden. Hij komt terug zoals Hij nu is, God en mens, in een verheerlijkt lichaam. Los daarvan, graag gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
One-4-All 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Mens, zoals jij en ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 De vraag is natuurlijk wat je bedoelt met 'als mens'. Het is niet zo dat er reïncarnatie plaatsvindt, of dat Jezus nog een keer geboren moet worden. Hij komt terug zoals Hij nu is, God en mens, in een verheerlijkt lichaam.Los daarvan, graag gedaan. Dit. Link naar bericht Deel via andere websites
One-4-All 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Ook als mens. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten