Spring naar bijdragen

Tips gevraagd: Vindt ze mij leuk?


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

er zit een meisje bij me in de klas en ik vind haar leuk

kzeg wel eens tegen haar van kvind je knap enzo

en dan zegt ze je bent vet lief

maar kweet dus niet of ze mij leuk vindt

heeft iemand miss tips hoe ze mij leuk kan vinden??

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nooit geschoten is altijd mis. Dus gewoon vragen! Misschien even een stap, maar als je het nooit vraagt weet je het ook niet knipoog_dicht.gif

Als je het niet vraagt heb je later misschien spijt. Ipv zeggen dat je haar leuk vindt kun je ook vragen of ze een keer met je wil eten of wat drinken. Als ze ja zegt vind ze je denk ik best een leuke jongen anders zou ze er geen zin in hebben.

En wellicht kun je dan via die weg wel kenbaar maken dat je haar leuk vindt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nuja, als je dat echt te eng vindt kan je ook via een omwegje proberen. Dus in plaats van meteen te beginnen over dat je haar leuk vindt, leid je gewoon het gespreksonderwerp richting "relaties" en vraag je of ze een vriendje heeft, of misschien iemand leuk vindt. Aan de manier waarop ze reageert kun je dan vaak wel merken of ze openstaat voor meer en als dat de goede richting uit gaat kun je nog steeds zeggen dat je haar leuk vindt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...
er zit een meisje bij me in de klas en ik vind haar leukkzeg wel eens tegen haar van kvind je knap enzoen dan zegt ze je bent vet liefmaar kweet dus niet of ze mij leuk vindtheeft iemand miss tips hoe ze mij leuk kan vinden??

Door gewoon jezelf te blijven?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jullie zijn je er van bewust dat dit topic een half jaar oud is hè? Bartjeee hoeft ondertussen misschien allang verkering, of zit inmiddels achter een andere dame aan. Wie weet!

hahaha, dat s een goeie

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid