Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 er zit een meisje bij me in de klas en ik vind haar leuk kzeg wel eens tegen haar van kvind je knap enzo en dan zegt ze je bent vet lief maar kweet dus niet of ze mij leuk vindt heeft iemand miss tips hoe ze mij leuk kan vinden?? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Gewoon vragen Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Wat dacht je van haar mee uit vragen? Naar een leuk restaurantje en dan naar de film doet het meestal wel goed. Of ipv restaurant zelf iets lekkers voor haar koken. Lijkt me een goed begin Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Admod note: Titel gewijzigd... Link naar bericht Deel via andere websites
---Elmer--- 0 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ipv te zeggen 'ik vind je knap enzo" kun je zeggen "ik vind je leuk". Als je dan geen reactie krijgt kun je vragen of ze jouw ook leuk vind. Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Nooit geschoten is altijd mis. Dus gewoon vragen! Misschien even een stap, maar als je het nooit vraagt weet je het ook niet Als je het niet vraagt heb je later misschien spijt. Ipv zeggen dat je haar leuk vindt kun je ook vragen of ze een keer met je wil eten of wat drinken. Als ze ja zegt vind ze je denk ik best een leuke jongen anders zou ze er geen zin in hebben. En wellicht kun je dan via die weg wel kenbaar maken dat je haar leuk vindt. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ik persoonlijk hou van mannen die zeggen/duidelijk maken dat ze geinteresseerd zijn ipv vaag gedoe.. maar ja.. niet ieder meisje is zoals ik he.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 ja maar om nou te gaan zeggen "hé ik ben geïnteresseerd in je" Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Tsja. Je weet denk ik al wat je zou moeten doen. Dit topic is zinloos. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Quote: Op maandag 03 januari 2011 21:41:40 schreef Bartjeee het volgende: ja maar om nou te gaan zeggen "hé ik ben geïnteresseerd in je" Een ander genoemd voorbeeld was gewoon 'Ik vind je leuk'. Klinkt al beter toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Nuja, als je dat echt te eng vindt kan je ook via een omwegje proberen. Dus in plaats van meteen te beginnen over dat je haar leuk vindt, leid je gewoon het gespreksonderwerp richting "relaties" en vraag je of ze een vriendje heeft, of misschien iemand leuk vindt. Aan de manier waarop ze reageert kun je dan vaak wel merken of ze openstaat voor meer en als dat de goede richting uit gaat kun je nog steeds zeggen dat je haar leuk vindt. Link naar bericht Deel via andere websites
xlisanne 0 Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Tsja, meisjes zijn ingewikkeld. Als ik jou was zou ik dr gwn een keer mee uitvragen ofzo, iets leuks doen! gewoon vragen, wat heb je te verliezen;)? Link naar bericht Deel via andere websites
Saint_Eve 0 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 er zit een meisje bij me in de klas en ik vind haar leukkzeg wel eens tegen haar van kvind je knap enzoen dan zegt ze je bent vet liefmaar kweet dus niet of ze mij leuk vindtheeft iemand miss tips hoe ze mij leuk kan vinden?? Door gewoon jezelf te blijven? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Jullie zijn je er van bewust dat dit topic een half jaar oud is hè? Bartjeee hoeft ondertussen misschien allang verkering, of zit inmiddels achter een andere dame aan. Wie weet! Link naar bericht Deel via andere websites
Pusjol 0 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Jullie zijn je er van bewust dat dit topic een half jaar oud is hè? Bartjeee hoeft ondertussen misschien allang verkering, of zit inmiddels achter een andere dame aan. Wie weet! hahaha, dat s een goeie Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten