JoostG 27 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Hoeveel tijd zat er eigenlijk tussen de opnames van BZV en het weekendje weg? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Wat erg dat ik dit topic heb gemist. Ik was destijds helemaal fan van BZV en vind het dan ook jammer dat er dit jaar geen nieuw seizoen is. Afgelopen seizoen was erg leuk om te kijken omdat de boeren (afgezien van Boer Annemarie) leuk waren. Het is bij zo'n serie leuk om te voorspellen wie met wie eindigt. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 wat aankomend seizoen geen boer zoekt vrouw??? das ook niet leuk... dan heb ik niks meer te bespreken... Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 in belgie vorige week net afgelopen Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 in belgie vorige week net afgelopen ben jaloers op de belgen!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 in belgie vorige week net afgelopen Zijn er nog leuke stelletjes uit voort gekomen? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 2 denk ik. maar ik heb er niet naar gekeken. op maandag hoor ik om 22u in mijn bed te liggen, en dan is het nog bezig Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Woei, in het voorjaar begint een nieuw seizoen van BZV! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Woei, in het voorjaar begint een nieuw seizoen van BZV! Nee hoor. In september pas. Of je moet je willen opgeven als boer, dan wel Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Komt er weer een nieuwe serie? Weer met Yvon Jaspers of dit keer een ander? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Komt er weer een nieuwe serie? Weer met Yvon Jaspers of dit keer een ander? Zonder Yvon geen BZV. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Heeft iemand eigenlijk vorige maand nog BZV gezien? De aflevering met de boeren van het nieuwe seizoen. Het ziet er naar uit dat het weer gezellig gaat worden. Er zitten een aantal leuke boeren tussen en dat we eindelijk een heteroseksuele boerin hebben is helemaal geweldig! Nog even geduld tot september. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Bij ons deden enkele seizoenen geleden een boerin en een boer mee. Aan het einde van het programma hadden ze elk iemand, maar dan bleek niet te klikken. Mar ze vonden wel elkaar. En nu blijkt dat die 2 een relatie hebben en ook al kindjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ze kunnen hier wel een kinderdagverblijf beginnen met al die kindjes die geboren zijn uit boer zoekt vrouw relaties. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Vanavond begint het eindelijk. Neerland's favoriete boerin Yvon brengt de brieven naar de boeren. Heel Credible heeft er weer op gewacht en ik zit lekker voor de tv. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ik ook!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 1109 brieven, dat was een record! Och, wat keek hij verbaasd toen ze eerst alleen die drie dingen gaf, schattig. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hoe heet de boer? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 1109 brieven, dat was een record!Och, wat keek hij verbaasd toen ze eerst alleen die drie dingen gaf, schattig. Dat vond ik zo grappig, maar het was overduidelijk. Yvon overhandigde heel rustig de eerste drie cadeautjes en die boer keek al lichtelijk teleurgesteld. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering. Speeddaten, jeej! Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hoe heet de boer? Dat was Henk, van 25 jaar oud. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hoe heet de boer? Dat was Henk, van 25 jaar oud. Ik vind hem helemaal niet mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 ik denk dat de meeste meisjes op Henk schrijven omdat ie er wel redelijk mee door kan en dan komen ze ook nog eens op tv, soort van win-win situatie, je gaat mij niet vertellen dat je spontaan verliefd wordt op een tvboer van 25 hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ik vind dat Henrike leuk overkomt Vind het leuk dat zij in de serie zit. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 ja! zij is echt zo'n blozende boerendeerne, erg vrolijk om te zien. Ik vind boer Aad trouwens ook grappig, want hij is de eerste boer die ik openlijk vrouwen hoor afkeuren haha Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Wat zou God van dit programma vinden ? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten