Spring naar bijdragen

kleding bij warm weer


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Wat je zegt! Ik haal altijd de meeste onhandige capriolen uit in de paskamer om te kijken of zo'n ding wel op z'n plek blijft zitten. Ik wil namelijk wel dattie een beetje strak zit (dan vliegt ie niet alle kanten op als ik een duik neem) maar ook weer niet te strak (dat je vel erover heen valt ofzo, jakkes). Ik wil dit jaar ook zo'n kort broekje van sneldrogende stof over mijn bikinibroekje gaan dragen, dat lijkt me heel fijn. Ik ben toch al niet zo happig op onderbroek-modellen, ik wil altijd zo'n broekje dat nog een klein beetje pijpjes heeft anders is het zo naakt.

JAAAA ik snap precies wat je bedoelt met die broekjes met pijpjes. Ik wil niet zo'n onderbroekmodel maar iets wat alles nog net iets meer verbergt. Maarja, een combinatie die ik pas is niet te vinden op een of andere manier. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb ook meestel een mix-bikini: een broekje wat ik fijn vind en daar zoek ik een topje bij. Soms lijkt het een gewoon setje en soms niet, maar dan staat het gewoon leuk. Ik ben zelden een setje tegengekomen wat voldoet aan mijn eisen puh2.gif Ben wel blij dat je broekjes en topjes gewoon apart kunt kopen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Herkenbaar, ik zou dan nog het liefst een bikini willen die tot aan de knie komt ofzo, maar da's bij mij niet zozeer een kwestie van zedigheid als van ijdelheid vrees ik. Ik kan me voorstellen dat jullie slanke dames met wat minder cellulitis gezegend zijn. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik laat mijn bikini maar weer in de kast liggen. Ook geen zin om mijn benen te scheren.

Ik heb wel last van warme computers, compleet met vastlopen. Meer mensen dat probleem?

Mijn externe schijf werd loei heet. Die heb ik op wc-rolletjes gezet en daar staat nu een pc-ventilator onderdoor te blazen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Herkenbaar, ik zou dan nog het liefst een bikini willen die tot aan de knie komt ofzo, maar da's bij mij niet zozeer een kwestie van zedigheid als van ijdelheid vrees ik. Ik kan me voorstellen dat jullie slanke dames met wat minder cellulitis gezegend zijn.
knipoog_dicht.gif

Oh, maar dat zijn ook deels mijn motieven. Hoewel ik eerst voor zedigheid ga (anders voel ik me echt niet fijn) wil ik ook iets wat veel bedekt. Ik heb van die prachtige streepjes die mijn bovenbenen ontsieren en die laat ik liever bedekt. Daarnaast is mijn huid op mijn benen toch al niet om naar huis over te schrijven, dus het is ook deels de onzekerheid die roept: burkini! puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar het is ook niet zo dat ik SUPERstrakke kleren aan heb he. Het sluit alleen gewoon goed aan op mijn lichaam.

OK, daar zit inderdaad verschil in ja ... Sorry, ik had gelijk zo'n beeld voor me van echt überstrakke kleding. Don't ask me why knipoog_dicht.gif Maar dat was dus bezijden de waarheid - met kleding die niet om je lijf slobbert, lijkt me niks mis smile.gif


Samengevoegd:

Quote:

Ik heb wel last van warme computers, compleet met vastlopen. Meer mensen dat probleem?

Mijn externe schijf werd loei heet. Die heb ik op wc-rolletjes gezet en daar staat nu een pc-ventilator onderdoor te blazen.

Toen het vorige week op z'n heetst was, kon ik mijn computer niet in de standby-modus zetten. Binnen een minuut ging hij weer vanzelf aan ... (normaliter gaat hij dan alleen vanzelf aan, als je op de aan-uit-knop drukt, op de spatiebalk of de muis beweegt).


Samengevoegd:

Quote:

Hier nog een. Een paar uur op Metropolis rondgelopen zonder in te smeren: een kop als meneer Krabs.

Mijn broer (die veel buiten en in een kas werkt) heeft 2x een zonnesteek opgelopen. Enkele dagen met knallende koppijn op bed. Nu draagt ie braaf een petje tijdens het werk (door schade en schande wordt men wijs).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Letten we er wel op dat dit topic geen algemeen topic is om te klagen over de gevolgen van warm weer? Dingen als vastlopende computers of zonnebrand kunnen in het zomertopic besproken worden. Hier gaat het specifiek over wat je als christen kan dragen bij warm weer, specifiek dan op het strand maar de uitbreiding naar kleding in de kerk vind ik voldoende aansluiten bij het topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Qua kleding denk ik altijd van tevoren na wat ik er zelf bij zou denken als iemand anders het aan had...

Als dat niet zo'n lieve gedachte is, dan doe ik het zelf ook niet aan.

En naar de kerk sowieso altijd 'gekleed', dus langere rok (op of over de knie) en in ieder geval mouwtjes, geen lage hals en een redelijk lang shirtje op of over de heup.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid